Derivació d'absentisme escolar dels Centres Educatius a l'Oficina Municipal d'Escolarització
És molt important que abans d'emplenar el formulari llegiu les instruccions
La sol·licitud ha d'anar a nom del centre educatiu que fa la comunicació d'absentisme, i com a representant han de constar les dades de la persona que fa la tramitació.
És imprescindible adjuntar a aquest formulari l'Informe de la situació d'absentisme de l'alumne/a, degudament emplenat. L'imprès normalitzat el trobareu disponible a l'apartat "Impresos" a la part inferior d'aquesta página.
Cal descarregar l'imprès de l'informe, emplenar-lo amb tota la informació necessària i adjuntar-lo, en format PDF, quan es demana al formulari.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les direccions dels centres educatius de primària, secundària i d'educació especial de Terrassa, o persona en qui es delegui.
Documentació que cal presentar
A adjuntar al formulari telemàtic
- Informe de la situació d'absentisme de l'alumne/a dirigit a la Comissió local d'Absentisme (original)
NO cal adjuntar cap altre document. En cas que sigui necessari el servei responsable farà el requeriment que consideri oportú.
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Del 15-09-2023 al 25-05-2024
Impresos
Servei responsable
OME - Oficina Municipal d'Escolarització
Ca de la Rasa, 24 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 030
ome@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 21-9-2023