Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud per a participar en l'adjudicació directa de parcel·les per l'ús d'un hort municipal


Atorgament de llicències d'ocupació i ús temporal de parcel·les dels horts municipals de les finques de Can Casanoves i de Mossèn Homs pendents d'adjudicar.
L'atorgament de les parcel·les es farà mitjançant un sistema d'adjudicació directa per ordre d'arribada de sol·licituds, sempre que compleixin els requisits que es demanen per a ser beneficiari i mentre hi hagi de disponibles.

La durada de la llicència per a l'ocupació i ús temporal dels horts serà d'un any, prorrogable fins a un màxim d'un any més, comptat des de la data d'atorgament.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona empadronada a Terrassa així com entitats, col·lectius i centres educatius (escoles i IES).

Requisits per a participar-hi:

  • Ser major d'edat
  • Estar empadronat/da a Terrassa
  • No disposar de títol de propietat, ni d'arrendament o similars de cap altre hort o terreny de conreu
  • No tenir deutes amb la hisenda local
  • No haver estat privat/da d'una parcel·la d'hort municipal, previ expedient de revocació d'autorització
  • No conviure amb cap altra persona usuària d'un hort municipal
  • En cas d'entitats: acreditar el caire pedagògic, terapèutic o social de la seva finalitat
  • (consulteu el Plec de clàusules a l'apartat de "Normativa")

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta.
    Les persones adjudicatàries estan obligades a dipositar una fiança de 75,00 euros, com a garantia del retorn de les instal·lacions en correctes condicions, en el termini comprès entre la notificació de l'atorgament de la llicència i la signatura del títol acreditatiu del dret i, prèviament, al lliurament de claus.

    Termini de presentació

    Termini de presentació de sol·licituds: del 9 de novembre de 2017 al 30 de novembre de 2018, ambdós inclosos.

    Compromís en el termini de resolució

    Les adjudicacions es faran segons l'ordre d'entrada de les sol·licituds, un cop s'hagi verificat que es compleixen els requisits.

    Impresos

    Servei responsable

    Medi Ambient i Sostenibilitat
    Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 336 900
    mediambient@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 24-10-2017

    La meva carpeta