Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Consulta i assessorament a l'Oficina d'atenció a la pobresa energètica


És un servei d'informació, assessorament i suport adreçat a les persones i unitats familiars que tenen dificultats per fer front al pagament dels subministraments bàsics d'aigua, de gas i d'electricitat.


D'acord amb l'article 6.2 de la llei 24/2015, de 29 de juliol, en aplicació del principi de precaució, s'haurà de considerar a la persona afectada com a vulnerable.

D'acord amb l'article 4.1 del RDL 8/2021, de 4 de maig, i modificat pel Reial decret llei 11/2022, de 25 de juny, pel qual s'adopten mesures urgents en l'ordre sanitari, social i jurisdiccional fins al 31/12/2022 inclusivament, no es podrà suspendre el subministrament d'energia a les persones consumidores que siguin susceptibles de ser considerades vulnerables.



Per resoldre dubtes o rebre més informació respecte a la protecció que atorga el reial decret podeu enviar un mail a l'adreça de correu electrónic: ofimape@terrassa.cat

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persones, famílies o unitats de convivència empadronades a Terrassa, que poden veure's afectades per situacions de risc residencial i que puguin derivar en dificultats per fer front al pagament dels subministraments bàsics d'aigua, llum i gas.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Servei gratuït

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Impresos

Servei responsable

Oficina municipal d'atenció a la pobresa energètica - OFIMAPE
Ca de Torres García, 33 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982 - - 637 319 283
ofimape@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 20-7-2022

La meva carpeta ciutadana