Comunicació de l'assistència al menjador de l'alumnat becat
Els centres educatius que tenen infants de Terrassa amb ajuts de menjador concedits, ja siguin del Consell Comarcal com de l'Ajuntament, o empreses gestores del servei de menjador d'aquests centres, han de comunicar a l'Ajuntament de Terrassa l'assistència al menjador de l'alumnat becat perquè pugui fer efectiu el pagament , bé a través de factures o per resolució.
Prèviament s'han de comunicar les dades fiscals i bancàries del centre educatiu o de l'empresa que gestiona el menjador a través del següent formulari Comunicació de número de compte corrent
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Centres educatius de la ciutat i rodalies amb alumnat de Terrassa o les empreses que gestionen el servei de menjador d'aquests centres.
Documentació que cal presentar
- Llistat d'assistència al menjador de l'alumnat becat (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Servei responsable
Servei d'Educació
Ca de la Rasa, 24 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 803 511
educacio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 24-10-2019