Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Autorització permanent per accedir amb vehicle a les noves àrees de vianants de Terrassa


Autorització permanent


A partir del 2020 s'impulsen, progressivament noves àrees de vianants a diversos àmbits de la ciutat: Vapor Gran, Passeig, Vapor Ventalló i Seu d'Ègara, a més d'incorporar nous carrers a l'àmbit Plaça Vella.

En aquests moments està obert el termini per demanar una autorització municipal per disposar de distintiu per accedir amb vehicle a les àrees de vianants indicades de Vapor Gran, Passeig, Seu d'Ègara, Vapor Ventalló i als carrers on s'amplia l'àrea de Plaça Vella.

Consultar la Informació sobre les àrees de vianants. Àmbit, horaris i funcionament.

Si es compleixen els requisits establerts a la normativa reguladora, l'Ajuntament atorgarà la targeta identificativa que permetrà circular per l'àrea de vianants. Són acreditacions intransferibles assignades a un vehicle. És imprescindible portar-la quan se circula per la zona de circulació restringida.

El formulari de sol·licitud telemàtic s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

Important: Aquest tràmit no suposa l'autorització d'accés a la Zona de Baixes Emissions (ZBE), el qual encara no està disponible. L'autorització d'accés a la ZBE es posarà en funcionament un cop entri en vigor l'Ordenança per la qual es fixen els criteris d'accés, circulació i estacionament de vehicles a la Zona de Baixes Emissions de Terrassa.

Més informació



» Mobilitat i Transports

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les persones residents o propietàries d'habitatges o places d'aparcament de la zona afectada així com les persones usuàries d'una plaça d'aparcament.

Documentació que cal presentar

Si s'és llogater/a d'una plaça d'aparcament s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud la documentació que acrediti aquesta situació:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

1 mes

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Impresos

Servei responsable

Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 23-1-2024

La meva carpeta ciutadana