Autorització permanent per accedir amb vehicle a les noves àrees de vianants de Terrassa
Autorització permanent
A partir del 2020 s'impulsen, progressivament noves àrees de vianants a diversos àmbits de la ciutat: Vapor Gran, Passeig, Vapor Ventalló i Seu d'Ègara, a més d'incorporar nous carrers a l'àmbit Plaça Vella.
En aquests moments està obert el termini per demanar una autorització municipal per disposar de distintiu per accedir amb vehicle a les àrees de vianants indicades de Vapor Gran, Passeig, Seu d'Ègara, Vapor Ventalló i als carrers on s'amplia l'àrea de Plaça Vella.
Consultar la Informació sobre les àrees de vianants. Àmbit, horaris i funcionament.
Si es compleixen els requisits establerts a la normativa reguladora, l'Ajuntament atorgarà la targeta identificativa que permetrà circular per l'àrea de vianants. Són acreditacions intransferibles assignades a un vehicle. És imprescindible portar-la quan se circula per la zona de circulació restringida.
El formulari de sol·licitud telemàtic s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Important: Aquest tràmit no suposa l'autorització d'accés a la Zona de Baixes Emissions (ZBE), el qual encara no està disponible. L'autorització d'accés a la ZBE es posarà en funcionament un cop entri en vigor l'Ordenança per la qual es fixen els criteris d'accés, circulació i estacionament de vehicles a la Zona de Baixes Emissions de Terrassa.
Més informació
- » Plànol Passeig
- » Plànol Plaça Vella
- » Plànol Seu d'Ègara - Sector 2
- » Plànol Vapor Gran
- » Plànol Vapor Ventalló
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones residents o propietàries d'habitatges o places d'aparcament de la zona afectada així com les persones usuàries d'una plaça d'aparcament.
Documentació que cal presentar
Si s'és llogater/a d'una plaça d'aparcament s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud la documentació que acrediti aquesta situació:
- Contracte de lloguer del garatge, en el cas que no sigui la persona propietària (original)
- Autorització del/de la propietàri/a del garatge , en el cas que la persona sol·licitant en sigui la usuària (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Impresos
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 23-1-2024