Servei de suport a Comunitats Veïnals (SSCV) - Dinamització comunitària
L'objectiu del Servei és promoure un entorn favorable per a la millora de la convivència de les comunitats veïnals de la ciutat de Terrassa, oferint especial atenció als territoris amb característiques socioeconòmiques d'alt risc social.
Es treballa sota el marc de la Llei de Propietat Horitzontal, i s'informa sobre els drets i deures, es dóna suport directe en les gestions i s'ofereix acompanyament en la resolució de les incidències que afectin al bon funcionament de la comunitat a través de la dinamització comunitària/facilitació.
La sol·licitud s'ha de presentar, preferiblement, per internet a través del formulari de la Seu Electrònica, disponible més avall.
Excepcionalment, les persones que no tinguin possibilitat de fer la sol·licitud per internet, ho podran fer presencialment sempre amb cita prèvia
Sol·licitud de CITA PRÈVIA per internet: al servei de cita prèvia
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Tota la ciutadania de Terrassa que visqui en comunitat veïnal (independentment si és propietària, llogatera o sense títol habilitant) que necessiti informació, suport o acompanyament per resoldre dubtes o qüestions referides a la gestió i/o la convivència en la seva comunitat veïnal.
Documentació que cal presentar
- Imatge/s relacionada/es amb la sol·licitud d'intervenció (original)
- Autorització de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport, en el cas d'actuar en representació d'una altra persona (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
El servei responsable contactarà amb qui fa la demanda d'intervenció en un termini de 15 dies des de la recepció de la sol·licitud.
Impresos
Servei responsable
Servei de Suport a Comunitats Veïnals (SSCV)
Ca de Torres García, 33 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
comunitatsveinals@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 7-7-2023