Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Bonificació / reducció de la taxa de gestió de residus per a activitats afectades per la Covid-19


En el padró de la taxa sobre la gestió de residus comercials s'ha aplicat una bonificació a les activitats econòmiques que han hagut de tancar de forma obligatòria a conseqüencia de la declaració de l'estat d'alarma, regulat mitjançant decrets i altres disposicions normatives.

La bonificació s'ha aplicat a partir de l'epigraf en el que consta declarada l'activitat, pel temps i grau d'afectació de les mesures limitatives, però hi pot haver casos en què hi hagi una classificació errònia o l'activitat hagi hagut de tancar sense que la bonificació ho hagi deixat reflectit.

Per això, les activitats que puguin tenir dret a bonificació per haver hagut de tancar com a consequència de la regulació de l'estat i no els hi ha estat aplicada, o bé aquelles a les quals se'ls hi ha aplicat i tenen un grau inferior al que els hi pertocaria, poden sol·licitar mitjançant aquest tràmit l'aplicació de la bonificació / reducció de la taxa de gestió de residus o bé la seva revisió.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

El subjecte passiu o la persona que el representi degudament autoritzat

Documentació que cal presentar

Documentació que acrediti el període de tancament, el motiu i si durant aquest període podien obrir o no, i per tant hi ha hagut algun error en la valoració de l'epígraf, com per exemple:

O bé, qualsevol altra documentació que pugui provar que l'activitat ha estat tancada

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta

Termini de presentació

Fins a la finalització del període de cobrament del padró, el 16 de novembre de 2020.
Més informació al Calendari fiscal 2020

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 6-10-2020

La meva carpeta