Sol·licitud de plaça escolar a Terrassa una vegada iniciat el curs escolar - Matricula viva
Sol·licitud de plaça escolar a Terrassa una vegada iniciat el curs escolar per a l'ensenyament de 2n. cicle d'educació infantil (3-6 anys), educació Primària (6-11 anys) i Educació secundària obligatòria (12-16 anys ) a centres sostinguts amb fons públics (escoles públiques i escoles privades concertades), per un dels motius següents:
- Canvi de domicili dintre del municipi,
- Trasllat de població,
- Nouvingut de fora de l'Estat Espanyol,
- Necessitat de canvi de centre per circumstàncies excepcionals (sempre avalat per la inspecció educativa).
Formalització de la Sol·licitud de plaça als centres escolars de Terrassa una vegada iniciat el curs escolar
La sol·licitud s'ha de presentar, preferiblement, per internet a través del formulari de la Seu Electrònica, disponible més avall.
Excepcionalment, les persones que no tinguin possibilitat de fer la sol·licitud per internet, ho podran fer presencialment sempre amb cita prèvia, al Servei d'Educació, C/ La Rasa, 24.
Sol·licitud de CITA PRÈVIA, pel Servei d'Educació:
- Per internet: servei de cita prèvia
- Telèfon: trucant al 010 Informació i Tràmits per Telèfon (telèfon gratuït)
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
El pare, mare o tutor legal de l'alumne/a que està sense escolaritzar, per les següents situacions:
- Canvi de domicili dintre del municipi,
- Trasllat de població,
- Nouvingut de fora de l'Estat Espanyol,
- Necessitat de canvi de centre per circumstàncies excepcionals
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat DNI / NIE / PASS de la persona sol·licitant (pare / mare / tutor/a legal). En cas de fer el tràmit per internet, adjunteu una fotografia del document d'identitat. (original)
- Llibre de Família o certificat de naixement. Si s'aporta el Llibre de Família s'hauran de presentar les pàgines dels pares i de l'alumne/a. (original)
- Documentació acreditativa si hi ha circumstàncies excepcionals que s'al·leguen (certificats mèdics, documents judicials, informes socials ...) (original)
- Autorització per a l'escolarització de menors (original)
- Document d'identitat de la persona que signa l'autorització per a l'escolarització de menors (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
15 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Impresos
Servei responsable
OME - Oficina Municipal d'Escolarització
Ca de la Rasa, 24 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 030
ome@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 22-9-2023