Mediació i/o arbitratge per als talls de subministrament elèctric
Sol·licitud de mediació com a via de resolució de conflictes de consum per a la persona consumidora que vol que l'empresa faci tot el que pertoqui perquè no es produeixin els talls de subministrament elèctric i/o una compensació econòmica per la mala prestació del servei per part de l'empresa.
Formalització de la sol·licitud
La sol·licitud s'ha de presentar, preferiblement, per internet a través del formulari de la Seu Electrònica, disponible més avall.
Excepcionalment, les persones que no tinguin possibilitat de fer la sol·licitud per internet, ho podran fer presencialment sempre amb cita prèvia.
Sol·licitud de CITA PRÈVIA:
- Per internet: servei de cita prèvia
- Telèfon: trucant al 010 Informació i Tràmits per Telèfon (telèfon gratuït)
Més informació
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol client/a d'una comercialitzadora elèctrica que estigui patint talls de subministrament elèctric.
Documentació que cal presentar
- Document d'Identitat de la persona titular del subministrament elèctric (còpia)
- Factura de la companyia subministradora de la llum (última factura) (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Servei responsable
Servei de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 19-1-2021