Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud d'informe de risc d'exclusió residencial (RER)


L'empresa subministradora de gas i electricitat, Gas Natural Fenosa, ha sol·licitat a l'Ajuntament de Terrassa que acrediti si les persones que tenen rebuts pendents de pagament en el subministrament estan en situació de risc d'exclusió residencial segons la Llei 24/2015, de mesures urgents per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica.

Les persones que hagin rebut una comunicació per part de l'Ajuntament de Terrassa, via correu postal, poden presentar la sol·licitud d'Informe de risc d'exclusió residencial (RER), adjuntant la documentació acreditativa.

La formalització de les sol·licituds es farà, preferiblement, per internet a través del formulari de la Seu Electrònica disponible més avall.

Excepcionalment, les persones que no tinguin possibilitat de fer la sol·licitud per internet, ho podran fer presencialment sempre amb cita prèvia.
Sol·licitud de CITA PRÈVIA, mitjançant correu electrònic a l'adreça electrònica atencio.primaria@terrassa.cat. En el correu s'han de fer constar: nom i cognoms / adreça postal / telèfon. I en breu rebrà la notificació del dia i l'hora per presentar la sol·licitud.

Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
Presencialment

Qui el pot demanar?

Les persones que hagin rebut una comunicació per part de l'Ajuntament de Terrassa, mitjançant correu postal, comunicant-li que poden presentar la sol·licitud d'Informe RER, adjuntant la documentació acreditativa.

Documentació que cal presentar

En el cas de la tramitació presencial cal presentar l'original de la documentació requerida.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Termini de presentació

10 dies a partir de l'endemà de la recepció, mitjançant correu postal, de la comunicació de l'Ajuntament.

Compromís en el termini de resolució

La comunicació del resultat de la sol·licitud es farà mitjançat l'enviament d'un SMS al telèfon

Impresos

Servei responsable

Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 15-2-2021

La meva carpeta ciutadana