Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació de candidatures a la Comissió d'impuls i seguiment del Reglament de Participació


El Reglament Municipal de Participació Ciutadana, aprovat pel Ple municipal en sessió celebrada el 21 de juliol de 2016 preveu, en la disposició addicional segona, la creació d'una comissió per impulsar les accions previstes en el Reglament, així com per fer-ne el seguiment i avaluar-ne la implementació.

Aquesta comissió d'impuls i seguiment ha d'estar formada per un representant de cadascun dels diferents grups polítics municipals, per representants d'entitats, col·lectius i ciutadania, i per personal tècnic municipal. Estarà presidida pel regidor o la regidora que tingui la competència o per la persona en qui delegui.

La constitució de la Comissió per al mandat 2019-2023 fa necessari obrir una nova convocatòria per a la presentació de candidatures. Poden proposar-se candidats/ates els/les representants de les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes, de col·lectius no constituïts en entitat i ciutadania major de setze anys de Terrassa prèviament inscrites al Registre Municipal de participació Ciutadana.

Juntament amb la sol·licitud cal presentar un document on s'exposin mèrits de la candidatura en relació amb la participació:

  • Participació en els diferents espais estables de participació, comissions de seguiment de processos participatius o la Comissió d'Impuls i Seguiment del RMPC de l'anterior mandat.
  • Utilització dels mecanismes de participació del Reglament Municipal de Participació Ciutadana, i d'altres actuacions participatives d'altres administracions.
  • La participació en accions formatives en matèria de participació, rebuda tant per organismes públics com per entitats privades.
  • En cas d'entitats i col·lectius, mèrits referents a la seva qualitat democràtica: participació interna , compliment de les obligacions de la Llei de Transparència i publicació actualitzada a la seva pàgina web.
  • Altres mèrits que es considerin d'interès.

  • Aquesta informació servirà per valorar cada candidatura en cas de presentar-se més propostes que places s'hagin de cobrir.


    » Web de la Comissió de seguiment del reglament de participació

    Com es pot tramitar

    Per Internet
    El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
    Presencialment

    Qui el pot demanar?

  • Representants de les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes
  • Representants de col·lectius no constituïts en entitat prèviament inscrits al Registre Municipal de Participació Ciutadana.
  • Ciutadania major de setze anys de Terrassa prèviament inscrita al Registre Municipal de Participació Ciutadana.
  • Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuiïta

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Termini de presentació

    Del 24 de febrer al 24 de març de 2021, ambdós inclosos.

    Compromís en el termini de resolució

    2 mesos a partir del tancament del termini de presentació de candidatures.

    Impresos

    Servei responsable

    Servei de Qualitat Democràtica
    Ps del Vapor Gran, 39 BA-L18 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000 (ext. 4967)
    qualitatdemocratica@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 24-2-2021

    La meva carpeta ciutadana