Presentació d'al·legacions a la comunicació de prestació per activitats extraescolars curs 2024-25
Quan la persona sol·licitant d'una prestació, per a activitats extraescolars pel curs 2024-25, està en desacord amb el resultat de l'assignació provisional rebuda de la seva sol·licitud, pot presentar una al·legació.
La formalització de les al·legacions es farà, sempre per internet a través del formulari de la Seu Electrònica disponible més avall.
El formulari s'ha de signar electrònicament a través de l'idCAT mòbil. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil. Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit:
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica: prestacionssocials@terrassa.cat
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a d'infants i joves que han presentat sol·licitud de prestació econòmica per a activitats extraescolars pel curs 2024-25.
Documentació que cal presentar
Pot aportar-se la documentació que es consideri oportuna en cada cas.
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 24-10-2024 al 07-11-2024
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95
prestacionssocials@terrassa.cat
Observacions
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 22-10-2024