Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Subvenció per a persones treballadores autònomes i microempreses afectades per la Covid-19


Concessió d'ajuts destinats a persones treballadores autònomes i microempreses, incloses les d'economia social, regulades com a activitats no essencials, segons el Reial Decret Llei 10/2020, que han vist afectada la seva activitat per la crisi de la Covid-19 i amb seu social al municipi de Terrassa.

Amb aquests ajuts es pretén potenciar l'activitat econòmica, l'economia social i l'emprenedoria, i contribuir a la continuïtat del teixit comercial i empresarial del municipi davant els efectes directes o indirectes de les noves mesures adoptades per fer front a la Covid-19.

Les subvencions es concediran en règim de concurrència no competitiva i només es pot presentar una sol·licitud per persona o empresa beneficiària.

L'ajut extraordinari consistirà en una prestació econòmica de pagament únic i l'import serà, com a màxim, de 1.000 euros.


Requisits previs

  • Cal que la microempresa i/o les persones autònomes disposin d'un certificat digital qualificat, vàlid i vigent.

  • Més informació


    Com es pot tramitar

    Per Internet
    El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació

    Qui el pot demanar?

    Les persones treballadores autònomes i microempreses, incloses les d'economia social, amb qualsevol forma jurídica, regulades com a activitats no essencials per la Llei 4/2021, de 12 d'abril, que tinguin l'activitat empresarial al municipi de Terrassa, que estiguin afectades per les mesures adoptades per pal·liar els efectes de la crisi sanitària provocada per la Covid-19 i que compleixen els requisits establerts per la legislació vigent, així com tot allò establert a les Bases d'aquesta convocatòria.

    Poden ser tant empreses que han suspès la seva activitat, total o parcialment, com a conseqüència del Reial decret 463/2020, de 14 de març, com empreses que hagin reduït molt la seva activitat, provocant una disminució gran a la seva facturació.

    Els requisits per a ser beneficiari de l'ajut es poden consultar a la Convocatòria de la subvenció.

    Documentació que cal presentar

    Totes les sol·licituds obligatòriament han de presentar-se acompanyades d'aquests dos documents bancaris:

    En el supòsit que la persona que tramita la subvenció no sigui la persona titular de l'activitat, cal aportar:

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Preu

    Gestió gratuïta

    Termini de presentació

    El termini de presentació de les sol·licituds, juntament amb la documentació corresponent, és de l'1 al 20 de juliol de 2021.

    Compromís en el termini de resolució

    La resolució de concessió de l'ajut es notificarà mitjançant la seva publicació al Tauler electrònic d'Edictes i Anuncis de l'Ajuntament de Terrassa.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    Servei responsable

    Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
    Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    atencioempresa@terrassa.cat

    Observacions

    L'Ajuntament estableix un procediment de no menys del 3% de mostreig per comprovar la documentació que consideri oportuna i que li permeti tenir evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció. La selecció de la mostra es fa pel procediment de mostreig aleatori simple.

    Informació actualitzada el dia 30-6-2021

    La meva carpeta