Sol·licitud de suport a famílies monoparentals per a l'ús de menjador escolar
Suport a les famílies monoparentals que durant l'horari del menjador escolar dels seus fills i filles treballen i per tant no poden estar a casa durant l'horari del dinar.
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat (ajut per a menjador escolar)
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador i que en el període ordinari (del 22 d'abril al 10 de maig del 2024) va presentar la sol·licitud d'ajut de menjador escolar 2024-2025, i li va ser denegada.
Documentació que cal presentar
- Certificat d'empresa que acrediti que la persona treballa en l'horari de migdia i no pot estar a casa durant l'horari del dinar (12:30-15:00) (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Les sol·licituds es poden presentar del 2 de setembre de 2024 fins el 30 de maig de 2025.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95
prestacionssocials@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 1-9-2023