Concurs per a la transmissió de llicències de venda no sedentària al Mercadal Martí l'Humà
Les llicències per exercir la venda no sedentària al Mercadal Martí l'Humà, que s'instal·la tots els dimecres de l'any a l'avinguda de Béjar, de 9:00 a 13:00h i compta amb més de 295 parades, es van concedir fins el 6 d'octubre de 2025 i durant el termini de vigència de les autoritzacions, s'han rebut sol·licituds de transmissió de les llicències per diversos motius, ja sigui per jubilacions o cessament voluntari de l'activitat.
La forma de transmissió d'aquestes llicències de venda no sedentària al Mercadal Martí l'Humà és mitjançant un procediment de concurs, en el que pot participar tota persona física que treballi per compte propi o persona jurídica legalment constituïda, i que acompleixi els requisits indicats al punt 4t de les bases del concurs.
Per participar en el present concurs i optar a l'adjudicació d'una parada, cal tenir en consideració que:
Per a més informació, consulteu les bases de la convocatòria.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les persones físiques que treballin per compte propi o persones jurídiques legalment constituïdes, que compleixin les condicions per a l'exercici de la venda no sedentària i els requisits del punt 3 de les bases que regeixen el concurs.
Documentació que cal presentar
En el supòsit que la persona que tramita la sol·licitud no sigui la persona titular de la parada cal aportar:
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuIta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 10-09-2024 al 29-09-2024
Compromís en el termini de resolució
3 mesos
El termini màxim per resoldre serà de 3 mesos des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini, si no s'ha dictat i notificat resolució expressa, la sol·licitud s'entén desestimada per silenci administratiu, d'acord amb el que estableix l'article 54.2e) de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu.
Impresos
Servei responsable
Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 9-9-2024