Participació processos Pla d'Estabilització personal laboral per a la Societat Mpal de Comunicació
Sol·licitud de participació en els processos selectius de concurs i concurs-oposició per a la cobertura definitiva de places vacants de personal laboral del subgrup A1 i C2 corresponents al Pla d'Estabilització de 2022 de Societat Municipal de Comunicació de Terrassa.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona que reuneixi els requisits recollits en les bases de la convocatòria corresponent
Documentació que cal presentar
- Currículum vitae, degudament actualitzat i datat. (original)
- Titulació acadèmica que se sol·licita com a requisit d'accés o el resguard d'haver abonat els drets per la seva expedició. (còpia)
- Documentació acreditativa dels mèrits per a ser valorats en la fase de concurs (Model de presentació de mèrits obligatori a l'apartat d'Impressos). (còpia)
- Documentació acreditativa , oficial, que acrediti els coneixements de nivell de català requerits, o superior, d'acord al Decret 161/2002, d'11 de juny. (còpia)
- Documentació acreditativa , oficial, de coneixement de la llengua castellana, en el cas de les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola. (còpia)
- Documentació acreditativa dels mèrits al·legats (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 27-12-2022 al 24-01-2023
Impresos
Servei responsable
Societat Municipal de Comunicació de Terrassa S.A.
Pl de la Farinera, 5 BA-LO (08222 Terrassa)
Telèfon: 937 361 414
administracio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 23-12-2022