Presentació de la relació d'infants i joves amb assignació de prestació inscrits en activitats
Convocatòria de prestacions per a activitats extraescolars curs 2024-25.
La finalitat d'aquest tràmit és confirmar la inscripció d'infants i joves amb assignació provisional de prestació, a activitats extraescolars 2024-25.
D'acord amb el Decret de convocatòria d'aquestes prestacions:
Un cop baremades les sol·licituds, les persones sol·licitants rebran via SMS al mòbil facilitat, una comunicació de la prestació assignada provisional (condicionada a la inscripció efectiva de l'infant o jove a una activitat).
Les persones sol·licitants hauran de fer ús de la prestació atorgada, formalitzant la inscripció de l'infant o jove a l'activitat escollida, i presentant a l'entitat organitzadora de l'activitat, el contingut del SMS que comunica la prestació que ha estat assignada provisionalment.
La no formalització de la inscripció suposarà la renúncia explícita a la prestació.
Un cop formalitzades les inscripcions, les entitats organitzadores hauran de presentar una relació de les persones beneficiàries provisionalment de prestació, i que s'han inscrit a les seves activitats, mitjançant el model normalitzat disponible a la Seu Electrònica de l'Ajuntament, i en el tràmit específic que s'habiliti per a aquesta gestió a la Seu Electrònica.
No s'acceptaran comunicacions d'inscripció fora de termini establert ni per altres canals.
La manca de justificació o la justificació incompleta de les inscripcions i assistències de les persones beneficiàries, podrà comportar les responsabilitats que en cada cas corresponguin i l'anul·lació total o parcial de la prestació.
Un cop justificades les inscripcions d'infants i joves beneficiaris de prestacions, per part de les entitats organitzadores, es procedirà a la notificació electrònica, a les persones sol·licitants, de la resolució definitiva de l'import de prestació atorgat. La resolució definitiva també es publicarà en un anunci a la Seu Electrònica.
- - - - - - - - - - -
L'Ajuntament de Terrassa procedirà al pagament de les prestacions concedides i justificades..
El pagament de les prestacions s'efectuarà sempre directament a les entitats o empreses organitzadores de les activitats, un cop comprovada la inscripció de l'infant o jove a l'activitat.
- - - - - - - - - - -
Aspectes a tenir en compte per les entitats
Les entitats han d'estar donades d'alta en la base de dades municipal com a proveïdores de serveis de l'Ajuntament de Terrassa, per poder rebre l'abonament de les prestacions.
Si la vostra entitat encara no està donada d'alta, ho podeu fer en el següent enllaç, aquí.- - - - - - - - - - -
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica: prestacionssocials@terrassa.cat
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les entitats organitzadores d'activitats extraescolars, donades d'alta en la base de dades municipal com a proveïdores de serveis, i que tinguin inscrits a les seves activitats, a infants i/o joves que puguin tenir dret a prestació econòmica.
Documentació que cal presentar
- Declaració responsable de la "Relació de persones beneficiariès de prestació i inscrites a activitats extraescolars curs 2024-25 de l'entitat" (original i còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Del 30-10-2024 al 05-11-2024
Impresos
- Relació de persones beneficiariès de prestació i inscrites a activitats extraescolars curs 2024-25 de l'entitat.
Servei responsable
Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95
prestacionssocials@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 22-10-2024