Presentació de la relació d'infants i joves amb assignació de prestació inscrits en activitats
Convocatòria de prestacions per a activitats extraescolars pel curs 2023-24.
La finalitat d'aquest tràmit és confirmar l'assistència a activitats extraescolars, d'infants i joves amb assignació provisional de prestació econòmica.
D'acord amb el Decret de convocatòria d'aquestes prestacions:
1r Les persones sol·licitants rebran via SMS al mòbil facilitat, una comunicació del tram de prestació al qual tenen dret. Les persones interessades hauran de fer ús de la prestació atorgada, formalitzant la inscripció a l'activitat escollida.
2n Un cop formalitzades les inscripcions, les entitats organitzadores hauran de presentar una relació de les persones beneficiàries inscrites a les seves activitats, mitjançant el model normalitzat disponible, més avall, a l'apartat d'Impresos d'aquesta Seu.
Aquest imprès s'ha d'emplenar i guardar en format Excel i adjuntar-lo al formulari telemàtic.
Cada entitat ha de presentar un únic document (una ùnica relació de persones).
3r Una vegada justificades per les entitats organitzadores la inscripció de les persones beneficiàries de prestacions a les activitats, l'Ajuntament procedirà al pagament de les prestacions concedides i justificades.
4r Un cop justificades les inscripcions per part de les entitats organitzadores, es procedirà a la notificació, via SMS, a les persones interessades, de la resolució definitiva de l'import de la prestació atorgada. La resolució definitiva també es publicarà en un anunci a la Seu Electrònica.
- - - - - - - - - - -
El pagament de les prestacions s'efectuarà sempre directament a les entitats o empreses organitzadores de les activitats, un cop comprovada la inscripció de l'infant o jove a l'activitat.
La no formalització de la inscripció suposarà la renúncia explícita a la prestació.
La manca de justificació o la justificació incompleta de les inscripcions i assistències de les persones beneficiàries, podrà comportar les responsabilitats que en cada cas corresponguin i l'anul·lació total o parcial de la prestació.
- - - - - - - - - - -
Aspectes a tenir en compte per les entitats
Les entitats han d'estar donades d'alta en la base de dades municipal com a proveïdores de serveis de l'Ajuntament de Terrassa, per poder rebre l'abonament de les prestacions.
Si la vostra entitat encara no està donada d'alta, ho podeu fer en el següent enllaç, aquí.Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les entitats organitzadores d'activitats extraescolars, donades d'alta en la base de dades municipal com a proveïdores de serveis, i que tinguin inscrits a les seves activitats, a infants i/o joves que puguin tenir dret a prestació econòmica.
Documentació que cal presentar
- Relació de persones beneficiàries de prestació i inscrites a activitats extraescolars de l'entitat (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Del 21 al 29 de febrer 2024, ambdós inclosos.
Impresos
Servei responsable
Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95 - - 93 731 59 82
prestacionssocials@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 21-2-2024