Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació de la relació d'infants i joves amb assignació de prestació inscrits en activitats


Convocatòria de prestacions per a activitats extraescolars curs 2024-25.

La finalitat d'aquest tràmit és confirmar la inscripció d'infants i joves amb assignació provisional de prestació, a activitats extraescolars 2024-25.

D'acord amb el Decret de convocatòria d'aquestes prestacions:

Fase 1: Comunicació de l'assignació provisional de prestació

Un cop baremades les sol·licituds, les persones sol·licitants rebran via SMS al mòbil facilitat, una comunicació de la prestació assignada provisional (condicionada a la inscripció efectiva de l'infant o jove a una activitat).

Les persones sol·licitants hauran de fer ús de la prestació atorgada, formalitzant la inscripció de l'infant o jove a l'activitat escollida, i presentant a l'entitat organitzadora de l'activitat, el contingut del SMS que comunica la prestació que ha estat assignada provisionalment.

La no formalització de la inscripció suposarà la renúncia explícita a la prestació.


Fase 2: Presentació de la relació d'infants i joves inscrits a activitats de l'entitat. Justificació de prestacions assignades

Un cop formalitzades les inscripcions, les entitats organitzadores hauran de presentar una relació de les persones beneficiàries provisionalment de prestació, i que s'han inscrit a les seves activitats, mitjançant el model normalitzat disponible a la Seu Electrònica de l'Ajuntament, i en el tràmit específic que s'habiliti per a aquesta gestió a la Seu Electrònica.

No s'acceptaran comunicacions d'inscripció fora de termini establert ni per altres canals.

IMPORTANT
  • Document EXCEL disponible a l'apartat d'Impresos; aquest document s'ha d'emplenar i guardar en format Excel i adjuntar-lo a la sol·licitud telemàtica.
  • Cada entitat ha de presentar un únic document - una ùnica relació d'infants
  • La manca de justificació o la justificació incompleta de les inscripcions i assistències de les persones beneficiàries, podrà comportar les responsabilitats que en cada cas corresponguin i l'anul·lació total o parcial de la prestació.


    Fase 3: Resolució i notificació dels procediments. Pagament de la prestació.

    Un cop justificades les inscripcions d'infants i joves beneficiaris de prestacions, per part de les entitats organitzadores, es procedirà a la notificació electrònica, a les persones sol·licitants, de la resolució definitiva de l'import de prestació atorgat. La resolució definitiva també es publicarà en un anunci a la Seu Electrònica.

    - - - - - - - - - - -

    L'Ajuntament de Terrassa procedirà al pagament de les prestacions concedides i justificades..

    El pagament de les prestacions s'efectuarà sempre directament a les entitats o empreses organitzadores de les activitats, un cop comprovada la inscripció de l'infant o jove a l'activitat.


    - - - - - - - - - - -


    Aspectes a tenir en compte per les entitats

    Les entitats han d'estar donades d'alta en la base de dades municipal com a proveïdores de serveis de l'Ajuntament de Terrassa, per poder rebre l'abonament de les prestacions.

    Si la vostra entitat encara no està donada d'alta, ho podeu fer en el següent enllaç, aquí.

    - - - - - - - - - - -


    Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit:
    Servei responsable: Oficina de prestacions socials
    Adreça electrònica: prestacionssocials@terrassa.cat

    Com es pot tramitar

    Per Internet
    El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació

    Qui el pot demanar?

    Les entitats organitzadores d'activitats extraescolars, donades d'alta en la base de dades municipal com a proveïdores de serveis, i que tinguin inscrits a les seves activitats, a infants i/o joves que puguin tenir dret a prestació econòmica.

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Termini de presentació

    Del 30-10-2024 al 05-11-2024

    Impresos

    Servei responsable

    Oficina de Prestacions Socials
    - No Consta, 0 (00000 Terrassa)
    Telèfon: 93 736 66 95
    prestacionssocials@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 22-10-2024

    La meva carpeta ciutadana