Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Certificat d'exempció o de bonificació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica


Certifica la situació d'exempció en els supòsits de vehicles de persones amb discapacitat i els tractors, remolcs, semiremolcs i la maquinària amb cartilla d'inspecció agrícola, o la situació de bonificació de vehicles amb una antiguitat de més de 25 anys, sobre l'Impost Municipal de Vehicles de Tracció Mecànica.

La situació d'exempció o de bonificació sobre l'Impost Municipal de Vehicles de Tracció Mecànica s'ha de sol·licitar prèviament. Un cop s'hagi atorgat aquesta situació i s'hagi aplicat en el rebut corresponent, es podrà sol·licitar el certificat.

De com fer la sol·licitud de la situació d'exempció o de bonificació, trobareu més informació a l'espai de Tràmits Relacionats d'aquesta fitxa.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Les persones titulars d'un vehicle que es trobin en qualssevol dels supòsits d'exempció o bonificació recollits a l'article 3 i 4 de l' Ordenança Fiscal número 2.3, i que tinguin aplicada l'exempció o bonificació en el rebut corresponent.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gratuït

Compromís en el termini de resolució

Immediat.
Si la tramitació és presencial s'entrega en el mateix moment.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

1 mes.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Observacions

Quan la sol·licitud del certificat es fa per internet s'envia per correu electrònic, o bé per correu postal al domicili que s'indiqui en el formulari.
En el cas de fer la sol·licitud del certificat telefònicament s'envia per correu postal al domicili fiscal del titular de l'impost.
Si la tramitació és presencial s'entrega en el mateix moment.

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

La meva carpeta