Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.559924321, 2.0138229696
Demaneu cita prèvia a aquesta oficina
Com contactar
Correu electrònic:
atencioempresa@terrassa.cat
Pàgina web:
Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
Telèfon: | 937 397 000 |
Horaris
De dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h
Del 16 al 23 d'agost del 2024 l'atenció presencial romandrà tancada.
Observacions / Més informació
L'accés a les oficines està ubicat al Passadís B (Passeig Vapor Gran, passadís B, 1-2).
Es poden gestionar tots els tràmits de la FUE (Finestra Unica Empresarial)
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Autorització permanent per accedir amb vehicle a les noves àrees de vianants de Terrassa
- Autorització permanent per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida
- Autorització temporal per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida i àrees de vianants
- Comunicació prèvia d'obres de reforma o adequació de locals, i instal·lació d'antenes de telefonia
- Consulta i/o assessorament sobre temes de consum
- Denúncies de temes de consum
- Domiciliació d'impostos o taxes
- Dret d'accés a la informació pública
- Invitació de representants municipals
- Mediació i/o arbitratge en matèria de consum
- Modificació de dades del registre de vehicles autoritzats a circular per les zones restringides
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Reducció de la quota de la taxa de gestió de residus per gestió pròpia
- Sol·licitud d'assessorament PAE
- Sol·licitud d'autorització tall de carrer o modificació de l'autorització atorgada
- Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Sol·licitud de cita Reempresa
- Sol·licitud de participació al programa de mentoria
- Sol·licitud de serveis d'Emprenedoria i Economia Social per a persones emprenedores
- Sol·licitud de tallers o xerrades sobre temes de consum
- Sol·licitud de tallers pel foment de l'emprenedoria i l'economia social
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina