Oficina d'Afers Socials i Famílies de Terrassa - Les Arenes
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Ca del Matagalls, 1 (08227 Terrassa)
Coordenades 41.572556743, 2.0343073584
Com contactar
Correu electrònic:
obs_terrassa.benestar@gencat.net
Pàgina web:
Oficina d'Afers Socials i Famílies de Terrassa - Les Arenes
Telèfon: | 937 851 113 - - 012 (informació) - - 900 400 012 (informació i cita prèvia per la Renda Garantida i prestacions socials) |
Horaris
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. Tancat de l'1 al 23 d'agost, el 24 i 31 de desembre de 2024 i les festes locals.
Horari del telèfon d'informació: de dilluns a divendres de 9.00 a 18.00 h.
.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina