Protecció Civil
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Coordenades 41.558440771, 2.0281592636
Com contactar
Correu electrònic:
protecciocivil@terrassa.cat
Pàgina web:
Protecció Civil
Telèfon: | 937 397 000 |
Horaris
De dilluns a divendres de 8.00 a 15.00 h. i dimarts i dimecres de 16.00 a 19.00 h.
Aquesta oficina és responsable dels tràmits següents
Veure els tràmits que es poden fer en aquesta oficina