Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud de Cita de tramitació per a la baixa d'autònoms i societats limitades al PAE


Aquest tràmit permet demanar una cita presencial o telemàtica per ser atesa al Punt d'atenció a l'emprenedor/a (PAE) per a la tramitació telemàtica de baixes de treballadors/es autònoms/es i d'activitats en règim de societat limitada (SL). També permet cancel·lar, si és el cas, una cita demanada prèviament.

La tramitació de baixes compren tant la baixa de l'activitat econòmica / censal a l'Agència Tributària com el cessament a la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Durant la cita, el personal tècnic del PAE omplirà el Document Únic Electrònic (DUE) en una plataforma telemàtica, on s'incorporen les dades referents a l'activitat, i en finalitzar es disposarà d'un document que acredita la baixa.

El PAE romandrà tancat durant el mes d'agost.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Treballadors/es autònoms/es i empreses en règim de societat limitada que volen cessar la seva activitat.

Documentació que cal presentar

Les persones o societats limitades que no van tramitar l'alta al PAE de l'Ajuntament de Terrassa hauran d'adjuntar:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Servei gratuït

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

2 dies

Un cop rebuda la sol·licitud de cita, la persona interessada rebrà una trucada de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa per concretar dia i hora per la cita.

Si es detecta alguna mancança en la informació facilitada amb la sol·licitud, el servei responsable es posarà en contacte amb la persona interessada per resoldre-la.

Impresos

Servei responsable

Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
atencioempresa@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 13-9-2022

La meva carpeta ciutadana