Reserva de sales i espais als equipaments cívics
Sol·licitud per a la utilització d?una sala o espai als equipaments cívics per a la realització d'activitats.
La cessió d'una sala es fa per un temps definit i inclou el mobiliari i els materials presents a l'espai. El muntatge i desmuntatge de la sala seran responsabilitat de la persona o entitat sollicitant, i el temps requerit per a dur-lo a terme s'ha d'incloure en el temps de reserva de sala.
En les activitats que participin menors d'edat, l'entitat haurà de presentar una Declaració Responsable de disposar de la certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals i per delictes de tràfic d?éssers humans, del personal i adscrit a la seva entitat. L'imprès, disponible a l'apartat d'impresos d'aquest tràmit, s'haurà d'emplenar i signar degudament i adjuntar, escanejat, al formulari de sol·licitud de Reserva de sala.
Si la Declaració Responsable es presenta en un altre moment, es pot presentar a través del tràmit Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament, emplenant les dades del formulari d'internet i seleccionant "Equipaments Cívics" a l'apartat de servei municipal al què s'adreça el document i adjuntant la Declaració Responsable.
És imprescindible, per fer l'activitat sol·licitada, fer el pagament previ de la taxa per autoliquidació, un cop rebuda la confirmació per part del Servei Responsable.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Informació important que cal tenir en compte
Calendari de l'activitat
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Entitats, associacions, empreses inscrites en el Registre corresponent, partits polítics i col·lectius sense personalitat jurídica.
Documentació que cal presentar
En el cas que a l'activitat participin menors d'edat, adjuntar el document disponible a l'apartat d'impresos:
- Declaració responsable de disposar de la certificació negativa del RegCentral de delinqüents sexuals del personal adscrit a la seva entitat (còpia)
Si l'activitat a realitzar als equipaments és una exposició, consulteu aquest document.
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Consulteu els preus a la normativa relacionada.
Un cop confirmat pel servei responsable la disponibilitat de l'espai sol·licitat, és imprescindible fer l'autoliquidació de l'import de la taxa corresponent, abans de dur a terme l'activitat.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
La sol·licitud corresponent s'haurà de fer amb una antel·lació mínima de 7 dies naturals.
Per a activitats que requereixin una organització especial caldrà fer la sollicitud amb una antelació mínima de 14 dies naturals. Per exemple: per a reserves de més d'un dia, cessions fora de l'horari habitual dels equipaments, muntatge o desmuntatge especial, etc.
Compromís en el termini de resolució
4 dies hàbils
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Impresos
- Declaració responsable de disposar de la certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals del personal adscrit a una entitat
Servei responsable
Equipaments Cívics
Ca de la Unió, 36 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
equipamentscivics@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 18-11-2024