Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Reserva de sales i espais als equipaments cívics


Sol·licitud per a la utilització d?una sala o espai als equipaments cívics per a la realització d'activitats.

La cessió d'una sala es fa per un temps definit i inclou el mobiliari i els materials presents a l'espai. El muntatge i desmuntatge de la sala seran responsabilitat de la persona o entitat sollicitant, i el temps requerit per a dur-lo a terme s'ha d'incloure en el temps de reserva de sala.

En les activitats que participin menors d'edat, l'entitat haurà de presentar una Declaració Responsable de disposar de la certificació negativa del Registre Central de delinqüents sexuals i per delictes de tràfic d?éssers humans, del personal i adscrit a la seva entitat. L'imprès, disponible a l'apartat d'impresos d'aquest tràmit, s'haurà d'emplenar i signar degudament i adjuntar, escanejat, al formulari de sol·licitud de Reserva de sala.

Si la Declaració Responsable es presenta en un altre moment, es pot presentar a través del tràmit Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament, emplenant les dades del formulari d'internet i seleccionant "Equipaments Cívics" a l'apartat de servei municipal al què s'adreça el document i adjuntant la Declaració Responsable.

És imprescindible, per fer l'activitat sol·licitada, fer el pagament previ de la taxa per autoliquidació, un cop rebuda la confirmació per part del Servei Responsable.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Informació important que cal tenir en compte


Calendari de l'activitat

  • El temps sol·licitat de reserva de sala, ha d'incloure el temps que es necessiti pel muntatge i desmuntatge de l'espai.
  • En el cas que l'entitat cancel·li l'activitat o les activitats pactades en la sol·licitud, s'anul·larà automàticament la cessió de l'espai, quedant lliure per ser utilitzat segons determini la direcció de l'equipament.
  • Quan una activitat autoritzada s'anul·li puntualment, s'ha de comunicar a la persona responsable de l'equipament amb una antelació de 24 hores.
  • Si s'anul·len activitats que formen part d'una petició d'ús més de 3 vegades seguides, l'autorització queda sense efecte i l'espai queda a disposició d'altres demandes.
  • En el cas que l'entitat no comuniqui l'anul·lació d'algunes de les activitats sol·licitades i no es presenti més de 2 vegades seguides sense justificació dins de l'horari establert a l'autorització, aquesta quedarà sense efecte i l'espai passarà a disposició d'altres demandes.

  • Com es pot tramitar

    Qui el pot demanar?

    Entitats, associacions, empreses inscrites en el Registre corresponent, partits polítics i col·lectius sense personalitat jurídica.

    Documentació que cal presentar

    En el cas que a l'activitat participin menors d'edat, adjuntar el document disponible a l'apartat d'impresos:

    Si l'activitat a realitzar als equipaments és una exposició, consulteu aquest document.

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Preu

    Consulteu els preus a la normativa relacionada.

    Un cop confirmat pel servei responsable la disponibilitat de l'espai sol·licitat, és imprescindible fer l'autoliquidació de l'import de la taxa corresponent, abans de dur a terme l'activitat.

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Termini de presentació

    La sol·licitud corresponent s'haurà de fer amb una antel·lació mínima de 7 dies naturals.

    Per a activitats que requereixin una organització especial caldrà fer la sollicitud amb una antelació mínima de 14 dies naturals. Per exemple: per a reserves de més d'un dia, cessions fora de l'horari habitual dels equipaments, muntatge o desmuntatge especial, etc.

    Compromís en el termini de resolució

    4 dies hàbils

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Impresos

    Servei responsable

    Equipaments Cívics
    Ca de la Unió, 36 2 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    equipamentscivics@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 18-11-2024

    La meva carpeta ciutadana