Autorització i serveis per a realitzar activitats per festes majors de barri
Sol·licitud d'infraestructures i altres serveis per al desenvolupament d'activitats de les festes majors de barri.
Per als actes amb foc o pirotècnia segons el període de l'any en què es vulgui realitzar cal tenir en compte que:
- En el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre, és necessària l'obtenció d'un permís específic que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, que emet l'autorització definitiva.
- En el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març, és necessària la comunicació prèvia de l'activitat que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural. (consulteu a l'espai de tràmits relacionats)
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les entitats veïnals organitzadores de les festes majors de barri.
Documentació que cal presentar
- Sol·licitud de permisos, serveis i infraestructures per a les activitats de festes majors de barri degudament emplenada. S'ha d'escannejar i adjuntar al formulari (còpia)
- Programa o relació d'actes de la Festa Major (còpia)
- Assegurança de Responsabilitat Civil de l'entitat organitzadora, imprescindible en cas d'actes de pirotècnia. (còpia)
- Plànol d'ubicació de les infraestructures , recorregut curses, cercaviles, etc. (còpia)
- Sol·licitud per a activitats amb risc d'incendi forestal (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit o Bizum.
Compromís en el termini de resolució
20 dies
Entre 15 i 20 dies abans de l'acte, es donarà resposta de la disponibilitat del material.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
-
Sol·licitud de permisos, serveis i infraestructures per al desenvolupament d'activitats de festes majors de barri
-
Sol·licitud de permís per a activitats amb risc d'incendi forestal (en el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre)
imprès
Servei responsable
Servei de Coordinació Districtes
Ca de la Unió, 36 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
coordinaciodistrictes@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 26-4-2019