Autorització i serveis per a realitzar activitats per festes majors de barri
Sol·licitud d'ocupació de la via pública, cessió d'infraestructures i altres serveis per al desenvolupament d'activitats de les festes majors de barri.
La sol·licitud i la documentació necessària per a l'autorització i serveis municipals per a realitzar festes majors de barri, s'ha de realitzar amb un mes d'antel·lació (30 dies naturals).
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).
Informeu-vos sobre l'ús de certificats a la Seu .Més informació
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les entitats organitzadores de les festes majors de barri.
Documentació que cal presentar
- Sol·licitud de permisos, serveis i infraestructures per a les activitats de festes majors de barri degudament emplenada. S'ha d'escannejar i adjuntar al formulari (còpia)
- Programa o relació d'actes de la Festa Major (còpia)
- Plànol d'ubicació de les infraestructures , talls i ocupacions de carrer, recorregut d'activitats itinerants, curses i caminades (original)
- Declaració responsable d'ocupació a la via pública (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
20 dies
Entre 15 i 20 dies abans de l'acte, es donarà resposta a la sol·licitud.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
-
Sol·licitud de permisos, serveis i infraestructures per al desenvolupament d'activitats de festes majors de barri
-
Model únic de declaració responsable d'ocupació de la via pública per festes majors de barri
-
Sol·licitud de permís per a activitats amb risc d'incendi forestal (en el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre)
imprès
Servei responsable
Servei de Coordinació Districtes
Ca de la Unió, 36 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
coordinaciodistrictes@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 20-3-2023