Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Autorització i serveis per a realitzar activitats per festes majors de barri


Sol·licitud d'infraestructures i altres serveis per al desenvolupament d'activitats de les festes majors de barri.

Per als actes amb foc o pirotècnia segons el període de l'any en què es vulgui realitzar cal tenir en compte que:
- En el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre, és necessària l'obtenció d'un permís específic que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, que emet l'autorització definitiva.
- En el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març, és necessària la comunicació prèvia de l'activitat que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural. (consulteu a l'espai de tràmits relacionats)

Com es pot tramitar

Presencialment

Qui el pot demanar?

Les entitats veïnals organitzadores de les festes majors de barri.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

20 dies
Entre 15 i 20 dies abans de l'acte, es donarà resposta de la disponibilitat del material.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Estructura Territorial i Atenció Ciutadana
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
EstructuraTerritorial@terrassa.cat

Observacions

En cas de necessitar aclariments, cal adreçar-se al/a la coordinador/a de districte, al centre cívic municipal corresponent.

Informació actualitzada el dia 28-1-2016

La meva carpeta