Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Autoritzaciˇ i serveis per a realitzar activitats per festes majors de barri


SolĚlicitud d'infraestructures i altres serveis per al desenvolupament d'activitats de les festes majors de barri.

Per als actes amb foc o pirotŔcnia segons el perÝode de l'any en quŔ es vulgui realitzar cal tenir en compte que:
- En el perÝode comprŔs entre el 15 de marš i el 15 d'octubre, Ús necessÓria l'obtenciˇ d'un permÝs especÝfic que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentaciˇ i Medi Natural, que emet l'autoritzaciˇ definitiva.
- En el perÝode comprŔs entre el 16 d'octubre i el 14 de marš, Ús necessÓria la comunicaciˇ prŔvia de l'activitat que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentaciˇ i Medi Natural. (consulteu a l'espai de trÓmits relacionats)

El formulari s'ha de signar electr˛nicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electr˛nic i per facilitar la tramitaciˇ, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electr˛nic personal (idCAT, DNIe...) o bÚ el sistema idCAT m˛bil per acreditar la identitat i signar.

La representaciˇ de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentaciˇ corresponent (Inscripciˇ en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les entitats ve´nals organitzadores de les festes majors de barri.

Documentaciˇ que cal presentar

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Preu

Gestiˇ gratu´ta

En el sup˛sit que la gestiˇ del trÓmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el trÓmit, a travÚs de la pÓgina de pagament en lÝnia d'aquesta Seu electr˛nica amb targeta de crŔdit/dŔbit o Bizum.

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

20 dies
Entre 15 i 20 dies abans de l'acte, es donarÓ resposta de la disponibilitat del material.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Servei de Coordinaciˇ Districtes
Ca de la Uniˇ, 36 2 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000
coordinaciodistrictes@terrassa.cat

Observacions

En cas de necessitar aclariments, cal adrešar-se al/a la coordinador/a de districte, al centre cÝvic municipal corresponent.

Informaciˇ actualitzada el dia 26-4-2019

La meva carpeta ciutadana