Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Autorització i serveis per a realitzar activitats per festes majors de barri


Sol·licitud d'ocupació de la via pública, cessió d'infraestructures i altres serveis per al desenvolupament d'activitats de les festes majors de barri.

La sol·licitud i la documentació necessària per a l'autorització i serveis municipals per a realitzar festes majors de barri, s'ha de realitzar amb un mes d'antel·lació (30 dies naturals).

El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.

La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).

Informeu-vos sobre l'ús de certificats a la Seu .

Més informació


Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les entitats organitzadores de les festes majors de barri.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

20 dies
Entre 15 i 20 dies abans de l'acte, es donarà resposta a la sol·licitud.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Servei de Coordinació Districtes
Ca de la Unió, 36 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
coordinaciodistrictes@terrassa.cat

Observacions

En cas de necessitar aclariments, cal adreçar-se al/a la coordinador/a de districte, al centre cívic municipal corresponent.

Informació actualitzada el dia 20-3-2023

La meva carpeta ciutadana