Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo

Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo


L'ordenança de "Bases de convivència democràtica de la ciutat" en el seu article 28 diu que: "No es permet fer foc ni activitats pirotècniques a la via publica sense autorització". No obstant això, l'autorització del Servei de Via Pública també és d'aplicació el decret 64/1995, de 7 de març, pel qual s'estableixen mesures de prevenció d'incendis forestals, quan la realització de les activitats pirotècniques, focs formatius o focs d'esbarjo siguin en terrenys forestals i/o a la franja de 500 metres que els envolta.

Aquesta aplicació està definida segons el període de l'any en què es vulgui realitzar:
- En el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre, és necessària l'obtenció d'un permís específic que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, que emet l'autorització definitiva.
- En el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març, és necessària la comunicació prèvia de l'activitat que es tramita davant l'Ajuntament i es deriva al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.


» Més informació

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo amb identificacació Ompliu el formulari (id. obligatòria)
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Les entitats, empreses i/o associacions legalment constituïdes que hagin de realitzar una activitat pirotècnica, un foc formatiu o foc d'esbarjo, en terrenys forestals i/o a la franja de 500 metres que els envolta.

Documentació que cal presentar

En el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre:

  • Imprès de Sol·licitud per activitats amb risc d'incendi forestal (original)

En el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març:

  • Comunicació de crema (original)

En la tramitació presencial la persona ha de presentar l'original de l'imprès degudament emplenat. En la tramitació per internet s'ha d'adjuntar, al formulari, l'imprès de sol·licitud corresponent, escannejat

  • Autorització signada pel/per la titular , en el cas de fer-se l'activitat en un espai privat. (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Impresos

  • Sol·licitud de permís per a activitats amb risc d'incendi forestal (en el període comprès entre el 15 de març i el 15 d'octubre)
    imprès
  • Comunicació de crema (en el període comprès entre el 16 d'octubre i el 14 de març)
    imprès

Servei responsable

Protecció Civil
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
protecciocivil@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 19-11-2015

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)