Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Autorització per a la instal·lació d'una parada de venda per a festivitats tradicionals


La venda no sedentària s'autoritza per a la instal·lació de parades en mercats esporàdics o periòdics que es celebren a la via pública amb motiu de festivitats tradicionals, esdeveniments populars o per a la venda de productes específics en fires d'artesania.

A Terrassa, les activitats per a les quals es pot sol·licitar l'autorització per la venda no sedentària són:

Per festivitats tradicionals:
- Venda de llibres i roses per Sant Jordi. Consulteu tràmit específic .
- Venda de palmes, palmons i rams de llorer per Rams
- Venda de castanyes per Tots Sants (paradetes)
- Venda de flors al Cementiri per Tots Sants
- Venda de globus durant la Festa Major
- Venda d'artesania nadalenca per Santa Llúcia

En mercats periòdics:
- Mercat de Flors de la Rambla
- Paradetes d'artesania del Portal de Sant Roc

Altres:
- Xurreries
- Fires d'Artesania

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Amb motiu de la celebració de la Festa Major de Terrassa, es podrà sol·licitar l'autorització d'un punt de venda de globus a la via pública.


Període de venda:

    El període de venda de globus a la via pública serà del 28 de juny a l'1 de juliol de 2024, ambdós inclosos.

Condicions de venda i de l'autorització:

  1. L'autorització és personal i intransferible i ha de ser aportada i exhibida a requeriment de qualsevol membre dels serveis municipals o dels agents de l'autoritat.
  2. El lloc d'ubicació del punt de venda que s'autoritzi no serà itinerant i la persona que realitzi la venda haurà d'estar sempre a la ubicació autoritzada i qualsevol desplaçament es considerarà com a no autoritzat i serà penalitzat amb el decomís del material i la sanció corresponent-
  3. L'horari d'ocupació i venda serà durant les activitats de Festa Major dels dies que s'hagi autoritzat.
  4. Haver obtingut l'autorització en anys anteriors, no garantitza ni dóna dret a la instal·lació d'un punt de venda en el mateix espai ni en cap altre.
  5. Només s'autoritzarà un punt de venda per sol·licitant.
  6. No es podrà instal·lar cap punt de venda sense la corresponent autorització.
  7. La persona titular de l'autorització podrà vendre únicament globus.
  8. Els titulars de les parades hauran de realitzar la seva activitat comercial procurant evitar els riscos i accidents de tot tipus. En especial resten obligats a preservar rutes d'entrada i sortida de vehicles d'emergència, en previsió de qualsevol eventualitat.


Adjudicació punts de venda:


Tota sol·licitud atendrà al criteri d'antiguitat en l'edició anterior sempre i quan hagi estat així demanat. Si no és el cas, i si no hi ha més sol·licituds, els hi serà directament adjudicat i, si n'hi ha més d'una, s'atendrà a l'ordre d'entrada de la instància al registre general de l'Ajuntament de Terrassa.


Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació

Qui el pot demanar?

Venda de llibres i roses per a la festivitat de Sant Jordi. Consulteu tràmit específic .

Venda de palmes i palmons i rams de llorer:
Activitats econòmiques, físiques o jurídiques que exerceixen una activitata econòmica.
Caldrà aportar el certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries.

Venda de castanyes (paradetes):
- Entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats,
- Centres educatius,
- Alumnat de centres educatius, amb autorització del centre

Venda de flors al Cementiri: activitats donades d'alta Model 036/037 d'Hisenda i estar al corrent del seu pagament.

Venda de globus: qualsevol persona interessada

Mercat de Flors de la Rambla: floristeries

Xurreries: qualsevol persona interessada

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Consultar l'ordenança fiscal 3.11- Taxa per a l'aprofitament del sòl, vol i subsòl de la via pública.

El pagament no s'ha d'efectuar fins que no es tingui la confirmació que s'ha concedit el corresponent permís.

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Termini de presentació

Les sol·licituds d'autorització de venda de globus per Festa Major es podran presentar fins al dia 14 de juny de 2024, inclòs.

Compromís en el termini de resolució

15 dies des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a les autoritzacions de venda no sedentària dins del període establert.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

2 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Via Pública
Ca de la Mare de Déu del Mar, 49 BA (08222 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
via.publica@terrassa.cat

Observacions

Totes les peticions han d'anar acompanyades del Model únic de declaració responsable a la via pública degudament complimentat i signat.

Informació actualitzada el dia 5-6-2024

La meva carpeta ciutadana