Autorització per realitzar activitats i instal·lacions publicitàries a la via pública
Per dur a terme qualsevol acció, d'instal·lació o activitat publicitària, encaminada a difondre entre el públic tot tipus d'informació d'activitats, de productes i de serveis dins del terme municipal, cal sol·licitar la corresponent autorització.
L'activitat publicitària, quan sigui permesa i ajustada a les condicions que es determinen a la normativa municipal, es realitzarà mitjançant, entre d'altres, amb els següents suports o mitjans: banderoles, pancartes, torretes o la realització de campanyes publicitàries.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona o empresa interessada.
En el cas de les empreses mercantils, aquestes hauran d'acreditar la seva representació.
Documentació que cal presentar
- Poders notarials , en el cas d'empreses mercantils (original)
 
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Compromís en el termini de resolució
10 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
						Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
						
							Negatiu
						
						
Servei responsable
											
					
						Via Pública
					
					
					
						
							Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
						
					
					
Telèfon: 937 397 000
					
						
via.publica@terrassa.cat
		      		
		    	
		    	
		    	
		    
Informació actualitzada el dia 25-3-2019


	
	