Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Comunicació del període de vacances dels mercats municipals alimentaris


Comunicació dels periodes de vacances que realitzarà la persona titular d'una llicència d'una parada a qualsevol dels mercats alimentaris municipals, Sant Pere i/o de la Independència, que disposen de 30 dies naturals a l'any.

Els titulars hauran d'informar als clients dels periodes de vacances mitjançant un cartell informatiu visible a la mateixa parada.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment

Qui el pot demanar?

- Les persones titulars d'unitats comercials i de serveis, i/o
- Les associacions de comerciants dels mercats en representació dels socis.

Documentació que cal presentar

En el cas que la sol·licitud la facin les associacions de comerciants dels mercats en representació del seus socis:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

Immediat.
En cas d'al·legacions del servei de Comerç a la comunicació, la resposta es dóna en una setmana.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Impresos

Servei responsable

Servei de Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 10-2-2014

La meva carpeta