Llicència temporal d'ocupació de departaments auxiliars dels mercats municipals alimentaris
Les persones titulars de llicències dels mercats municipals alimentaris de Sant Pere i/o de la Independència poden presentar una sol·licitud per ocupar en règim d'autorització temporal departaments auxiliars.
Les autoritzacions temporals finalitzen el 31 de desembre de cada any i són renovables anualment.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona titular de llicència d'unitats comercials i/o de serveis dels mercats municipals alimentaris
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat de la persona sol·licitant (original)
- Document d'identificació de l'empresa sol·licitant (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
El titular de la llicència haurà de satisfer la taxa estipulada a l'Ordenança Fiscal 3.10 (consulteu l'apartat de Normativa d'aquesta fitxa)
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
6 setmanes
En un termini de 20 dies s'informarà de la recepció de la petició.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2019