Inscripció al CAM, curs específic per a l'accés directe als cicles de grau mitjà, i al PreCAM
Aquest tràmit permet fer la inscripció per accedir al Curs de formació específic per a l'accés a cicle formatiu de grau mitjà (CAM) i al PreCAM.
Prèviament es farà una orientació per part d'una persona qualificada de l'escola per determinar si la persona interessada compleix els requistis per accedir al curs.
La inscripció es farà per ordre de rebuda de la sol·licitud i fins a la cobertura de places.Formalització de la inscripció pel curs 2020-2021
Quan?
- Del 19 del juny al 9 de juliol de 2020, ambdós inclosos, i
- Del 8 al 18 de setembre de 2020, ambdós inclosos
Com?
A partir del dia 7 de setembre, demanant cita prèvia al correu electrònic llar@terrassa.cat.
Més informació Formació persones adultes.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les persones que tenen o compleixen 17 anys l'any d'inici d'aquest curs (CAM)
Les persones que tenen o compleixen 16 anys l'any d'inici d'aquest curs (PRECAM)
Documentació que cal presentar
- Document d'Identitat del pare, la mare o el/la tutor/a legal, en el cas dels alumnes menors d'edat (original)
- Certificació acadèmica de la qualificació mitjana obtinguda dels tres primers cursos de l'ESO (original)
- Sol·licitud de Bonificació (si és el cas) (original)
- Declaració jurada de la unitat familiar per aplicar els beneficis fiscals (si és el cas) (original)
- Autorització sobre els drets d'imatge , en el cas de menors d'edat, signada per la mare, el pare o el tutor legal. Consulteu apartat d'impresos (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Quotes de cada curs: Es poden consultar els preus de matrícula i les quotes de cada curs en l'ordenança fiscal 3.25 Taxa per la prestació de serveis en els centres docents de titularitat municipal (article 7è, punt 7.2.B Formació de persones adultes)
Termini de presentació
Del 29 de juny al 9 de juliol de 2020, ambdós inclosos, i
del 8 al 18 de setembre de 2020, ambdós inclosos.
Impresos
-
Sol·licitud per aplicar beneficis fiscals a l'alumnat de les escoles municipals
-
Declaració Jurada de la Unitat Familiar per aplicar beneficis fiscals a l'alumnat de les escoles municipals
-
Autorització sobre els drets d'imatge a les escoles municipals
Servei responsable
Escola Municipal La Llar
Pc de Rosa Puig, 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 881 886
llar@terrassa.cat
Observacions
Informació sobre els preus de la matrícula i les quotes de cada curs
En el cas de menors d'edat ha de formalitzar la matrícula la mare, el pare o el/la tutor/a legal de l'alumne.
Es poden consultar els preus de matrícula i les quotes de cada curs en l'ordenança fiscal 3.25 Taxa per la prestació de serveis en els centres docents de titularitat municipal (article 7è, punt 7.2.B Formació de persones adultes)
Bonificacions
Tipus de bonificació que es pot sol·licitar
(consulteu els quadres corresponents a l'Ordenança i en el cas de voler sol·licitar bonificació, empleneu l'imprès corresponent i la declaració jurada)
- Excepcionalment, s'aplicara una bonificació del 67% en cas de 3 germans o més matriculats en centres docents de titularitat municipal, no acumulable amb les altres bonificacions
Les bonificacions anteriors són incompatibles entre si, de manera que el gaudiment d'una exclou el de les altres. La sol·licitud de bonificació s'haurà de fer en el moment de formalitzar la matrícula. Es farà reserva de plaça a l'espera de l'atorgament de la bonificació .
Informació actualitzada el dia 24-9-2020