Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Canvi de vehicle adscrit a una llicència del servei de taxi


La persona titular d'una llicència de vehicle lleuger per al servei públic (auto-taxi), en produir-se un canvi de vehicle, ha de notificar a l'Ajuntament les dades del nou vehicle.
Un cop realitzada la petició de canvi de vehicle, posteriorment es concertarà un dia i una hora per a la revisió del nou vehicle.
L'Ajuntament emetrà un nou document acreditatiu de la llicència amb les dades del nou vehicle.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

La persona titular d'una llicència municipal de taxi.

Documentació que cal presentar

(1) Aquesta documentació cal presentar-la el dia de la inspecció, NO en el moment de la sol·licitud de data i hora per a la inspecció.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Taxa per l'any 2018: 51.27 euros

Compromís en el termini de resolució

1 mes
En el termini d'1 setmana es cita per fer la inspecció.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
transit@terrassa.cat

Observacions

La sol·licitud ha d'incloure les següents dades del vehicle: matrícula, marca i model.

Informació actualitzada el dia 28-2-2018

La Meva Carpeta