Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Canvi de vehicle adscrit a una llicència del servei de taxi


La persona titular d'una llicència de vehicle lleuger per al servei públic (auto-taxi), en produir-se un canvi de vehicle, ha de notificar a l'Ajuntament les dades del nou vehicle.

Un cop realitzada la petició de canvi de vehicle, el servei responsable concertarà dia i hora per a la revisió del nou vehicle.

L'Ajuntament emetrà un nou document acreditatiu de la llicència amb les dades del nou vehicle.

El formulari de sol·licitud s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

La persona titular d'una llicència municipal de taxi.

Documentació que cal presentar

La documentació requerida cal presentar-la el dia de la inspecció, NO en el moment de la sol·licitud de dia i hora per a la inspecció.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Taxa per l'any 2024: 55,21 euros

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

1 mes
En el termini d'1 setmana es cita per fer la inspecció.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat

Observacions

La sol·licitud ha d'incloure les següents dades del vehicle: matrícula, marca i model.

Informació actualitzada el dia 11-10-2023

La meva carpeta ciutadana