Canvi de vehicle adscrit a una llicència del servei de taxi
La persona titular d'una llicència de vehicle lleuger per al servei públic (auto-taxi), en produir-se un canvi de vehicle, ha de notificar a l'Ajuntament les dades del nou vehicle.
Un cop realitzada la petició de canvi de vehicle, el servei responsable concertarà dia i hora per a la revisió del nou vehicle.
L'Ajuntament emetrà un nou document acreditatiu de la llicència amb les dades del nou vehicle.
El formulari de sol·licitud s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
La persona titular d'una llicència municipal de taxi.
Documentació que cal presentar
La documentació requerida cal presentar-la el dia de la inspecció, NO en el moment de la sol·licitud de dia i hora per a la inspecció.
- Certificat de destrucció del vehicle emès per un centre autoritzat (original)
- Llicència municipal de taxi (original)
- Llibreta del taxímetre (original)
- Llibre de reclamacions (original)
- Permís de circulació del vehicle nou (original)
- Targeta d'Inspecció Tècnica del vehicle nou (original)
- Assegurança del vehicle (pòlissa o proposta) (original)
- Fotografia de carnet (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Taxa per l'any 2024: 55,21 euros
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
En el termini d'1 setmana es cita per fer la inspecció.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 11-10-2023