Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Coordinació d'Activitats en Prevenció de Riscos Laborals


El Registre Municipal de Coordinació d'Activitats en Prevenció de Riscos Laborals es destina a la coordinació d'activitats preventives entre el contractant i l'Ajuntament de Terrassa als efectes de donar compliment a les obligacions establertes en el Reial Decret 171/2004, de 30 de gener.

En la realització d'una obra o servei objecte d'un contracte, el contractista i l'Ajuntament han de tenir cura de la seguretat i salut del personal municipal i del personal de l'empresa que exerceix les seves tasques o que ha d'accedir als centres de treball o espais municipals.

La Coordinació d'Activitats en Prevenció de Riscos Laborals també s'ha de realitzar respecte a la celebració d'esdeveniments de caràcter social, cultural i esportiu.

El Registre Municipal de Coordinació d'Activitats en Prevenció de Riscos Laborals facilita el compliment del deure de cooperació mitjançant l'intercanvi d'informació entre l'empresa, l'autònom/a, l'associació, l'organització i l'Ajuntament en relació als riscos del centre de treball, de les activitats i de les instruccions en cas d'emergència.

Aquest tràmit permet ser usuari/ària d'un servei informàtic que estableix un canal de comunicació comú i permanent amb l'Ajuntament en el procés de coordinació d'activitats en Prevenció de Riscos laborals.

A continuació es detallen els passos inicials del tràmit de coordinació empresarial per tal d'inscriure's al Registre Municipal de Coordinació d'Activitats en Prevenció de Riscos Laborals:
1. Ompliu aquest formulari.
2. Des de l'Ajuntament es dóna d'alta a l'empresa/entitat al Registre per tal que pugui accedir al portal web .
3. Es realitza comunicació a l'empresa/entitat per tal de que es registri al portal web GICO (consulteu les Instruccions de funcionament i normes d'ús del portal web GICO a l'apartat de normativa).
4. Es procedeix a realitzar les gestions de coordinació d'activitats a través del portal web GICO

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Empreses, persones autònomes, associacions, organitzacions que vulguin accedir a la condició de contractant de l'Ajuntament o vulguin desenvolupar una activitat en un espai municipal.

Compromís en el termini de resolució

4 dies hàbils, com a màxim, a partir de la data de recepció del tràmit.
L'oficina contactarà amb la persona sol·licitant.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Servei de Prevenció de Riscos Laborals
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000 (extensió 7066)
caeprl@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 23-5-2019

La meva carpeta ciutadana