Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Consultes sobre normativa tècnica i/o jurídica d'activitats econòmiques


El Servei de Legalització d'Activitats posa a disposició del personal tècnic, de les empreses i de les persones emprenedores, una bústia de consulta per resoldre dubtes i qüestions de caire tècnic o de tramitació per dur a terme la legalització d'una activitat, la seva modificació, ampliació o canvi de titularitat considerant el procediment establert normativament, segons el règim de tramitació en cada supòsit concret.

Resten excloses aquelles consultes que impliquin la revisió de projectes tècnics o la confecció de parts d'aquests (per exemple, el càlcul de càrrega de foc, càlculs d'aforament, càlculs del VAS, etc...).

El text de la consulta s'ha de redactar de forma clara, indicant el motiu concret i si hi ha afectació sobre algun element o instal·lació de l'establiment o procés productiu, o si hi ha alguna qüestió específica de caràcter jurídic. En cas de dubte sobre interpretació normativa caldrà aportar proposta justificant l'aplicació concreta de la norma considerada.


» Més informació

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Empreses, persones emprenedores, facultatius que facin tramitacions per a empreses i/o persones emprenedores (enginyeries, arquitectes i en general tècnics competents), que necessitin resoldre dubtes o rebre aclariments tècnics o de tramitació procedimental per part dels tècnics municipals.

Compromís en el termini de resolució

2 dies

Un cop rebuda la consulta, el personal tècnic donarà resposta en dos dies hàbils si disposa de les dades necessàries per fer una valoració. En el cas que necessiti informació addicional, la demanarà per correu electrònic a qui faci la sol·licitud.

La resposta donada per l'equip tècnic tindrà un valor orientatiu i només serà vàlida dintre dels supòsits concrets plantejats en la consulta, i sempre que no es produeixi cap canvi normatiu que pugui introduir alteracions interpretatives en la resposta.

Servei responsable

Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
atencioempresa@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 2-2-2018

La Meva Carpeta