Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud de Cita de tramitació per a la baixa d'autònoms al PAE


AVíS IMPORTANT: "Arran de la situació d'excepcionalitat en que ens trobem, i seguint les mesures de prevenció i protecció per a minimitzar els riscos de propagació i contagi de coronavirus (COVID-19), decretades per l'Ajuntament i la Generalitat, les tramitació per a la baixa d'autònoms al PAE es realitzaran només telemàticament.".
A mesura que avancin els aconteixements, us anirem informant al respecte.

Aquest tràmit permet demanar cita per ser atès al Punt d'atenció a l'emprenedor/a (PAE) per a la tramitació telemàtica de baixes de treballadors/es autònoms/es. També permet cancel·lar, si és el cas, una cita demanada prèviament.

La tramitació de baixes d'autònoms compren tant la baixa de l'activitat econòmica / censal a l'Agència Tributària com el cessament a la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Durant la cita, el personal tècnic del PAE omplirà el Document Únic Electrònic (DUE) en una plataforma telemàtica, on s'incorporen les dades referents a l'activitat, i en finalitzar es disposarà d'un document que acredita la baixa.

Un cop finalitzada la tramitació del DUE, si l'activitat es desenvolupa en un establiment, local o instal·lació us interessa realitzar els tràmits de baixa de l'activitat, que podeu realitzar a l'Oficina d'Atenció a l'Empresa, després de la tramitació al PAE.

El PAE romandrà tancat durant el mes d'agost.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Treballadors/es autònoms/es que volen cessar la seva activitat.

Documentació que cal presentar

Les persones que no van tramitar l'alta al PAE de l'Ajuntament de Terrassa hauran d'adjuntar:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Servei gratuït

Compromís en el termini de resolució

2 dies

Un cop rebuda la sol·licitud de cita, la persona interessada rebrà una trucada de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa per concretar dia i hora per la cita.

Si es detecta alguna mancança en la informació facilitada amb la sol·licitud, el servei responsable es posarà en contacte amb la persona interessada per resoldre-la.

Impresos

Servei responsable

Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
atencioempresa@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 8-5-2020

La meva carpeta