Modificació de l'esborrany de sol·licitud d'ajut per a menjador escolar
Les famílies que van sol·licitar un ajut de menjador pel curs actual, rebran un document d'esborrany de sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar amb les dades de les persones membres de la unitat familiar, pel proper curs.
En el cas que les dades no siguin correctes i hi hagi variacions respecte les dades del curs anterior, poden fer les esmenes a l'esborrany de sol·licitud de l'ajut a través d'aquest tràmit.
La modificació de les dades de l'esborrany es farà per internet a través del formulari de la Seu Electrònica durant el període de presentació de sol·licituds establert (del 25 d'abril al 13 de maig de 2022, ambdós inclosos).
Servei responsable: Serveis Socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador, resident a Terrassa.
Documentació que cal presentar
A la sol·licitud s'ha de fer constar el codi identificador de l'alumne/a sol·licitant -IDALU-, assignat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat i que ha de facilitar el centre educatiu. Els alumnes de P3 no en disposen. Per la resta és una dada obligatòria.
- Resolució d'acolliment , pel fet que alumne/a es trobi en situació d'acolliment familiar (original)
- Conveni o sentència de divorci, en cas de custodia compartida quan només ho sol·licita un progenitor. S'escanejarà la part d'identificació dels progenitors i la part on queda recollida la resolució del conveni regulador (original)
- Conveni o sentència de divorci, en cas de pensió d'aliments. S'escanejarà la part d'identificació dels progenitors i la part econòmica que rep de filles i fills (original)
- Sentència judicial per violència de gènere , o qualsevol altre document que acrediti aquesta condició (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit o Bizum.
Termini de presentació
Per internet: del 25 d'abril al 13 de maig de 2022, ambdós inclosos.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat
Observacions
Per a la concessió dels ajuts es tenen en compte les condicions socioeconòmiques i familiars de l'alumne/a, mitjançant un barem establert anualment pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.
Informació actualitzada el dia 6-4-2022