Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Modificació de l'esborrany de sol·licitud d'ajut per a menjador escolar


Les famílies que van sol·licitar un ajut de menjador pel curs actual, rebran un document d'esborrany de sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar amb les dades de les persones membres de la unitat familiar, pel proper curs.
En el cas que les dades no siguin correctes i hi hagi variacions respecte les dades del curs anterior, poden fer les esmenes a l'esborrany de sol·licitud de l'ajut a través d'aquest tràmit.

La modificació de les dades de l'esborrany es farà per internet a través del formulari de la Seu Electrònica durant el període de presentació de sol·licituds establert (del 25 d'abril al 13 de maig de 2022, ambdós inclosos).


Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit
Servei responsable: Serveis Socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat


Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació

Qui el pot demanar?

Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador, resident a Terrassa.

Documentació que cal presentar

A la sol·licitud s'ha de fer constar el codi identificador de l'alumne/a sol·licitant -IDALU-, assignat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat i que ha de facilitar el centre educatiu. Els alumnes de P3 no en disposen. Per la resta és una dada obligatòria.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit o Bizum.

Termini de presentació

Per internet: del 25 d'abril al 13 de maig de 2022, ambdós inclosos.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat

Observacions

Per a la concessió dels ajuts es tenen en compte les condicions socioeconòmiques i familiars de l'alumne/a, mitjançant un barem establert anualment pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.

Informació actualitzada el dia 6-4-2022

La meva carpeta ciutadana