Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar


Són ajuts econòmics que bonifiquen part del cost del servei de menjador escolar.

Es tenen en compte les condicions socioeconòmiques, geogràfiques i familiars de l'alumne, mitjançant un barem establert anualment pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.

Recollida de sol·licituds

Període: del 21 d'abril al 12 de maig del 2017

Horari: de 09:00h a 18:00h (excepte divendres 09:00h a 14:00h)

Lloc: c/ Pantà núm. 20 (planta baixa)

L'atenció es farà segons la següent distribució:
- Zona 1: dies 21, 24, 25 i 26 d'abril
- Zona 2: dies 27, 28 d'abril, i 2 i 3 de maig
- Zona 3: dies 4, 5, 8 i 9 de maig
- Zona 4: dies 10, 11 i 12 de maig



Més informació


Com es pot tramitar

Presencialment

Qui el pot demanar?

Alumnes d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius sufragats amb fons públics.

Documentació que cal presentar

A la sol·licitud s'haurà de fer constar el codi identificador de l'alumne/a sol·licitant -IDALU-, assignat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Termini de presentació

Del 21 d'abril al 12 de maig de 2017, ambdós inclosos (consulteu el diferents horaris de recollida de sol·licituds)

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat

Observacions

Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.

Informació actualitzada el dia 18-4-2017

La Meva Carpeta