Sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar
Són ajuts econòmics que bonifiquen part del cost del servei de menjador escolar.
Es tenen en compte les condicions socioeconòmiques, geogràfiques i familiars de l'alumne/a, mitjançant un barem establert anualment pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.
La formalització de les sol·licituds es farà per internet a través del formulari de la Seu Electrònica durant el període de presentació de sol·licituds establert (del 26 d'abril al 13 de maig de 2022, ambdós inclosos).
Servei responsable: Serveis Socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador, resident a Terrassa.
Documentació que cal presentar
A la sol·licitud s'ha de fer constar el codi identificador de l'alumne/a sol·licitant -IDALU-, assignat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat i que ha de facilitar el centre educatiu. Els alumnes de P3 no en disposen. Per la resta és una dada obligatòria.
- Resolució d'acolliment , pel fet que alumne/a es trobi en situació d'acolliment familiar (original)
- Conveni o sentència de divorci, en cas de custodia compartida quan només ho sol·licita un progenitor. S'escanejarà la part d'identificació dels progenitors i la part on queda recollida la resolució del conveni regulador (original)
- Conveni o sentència de divorci, en cas de pensió d'aliments. S'escanejarà la part d'identificació dels progenitors i la part econòmica que rep de filles i fills (original)
- Sentència judicial per violència de gènere , o qualsevol altre document que acrediti aquesta condició (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit o Bizum.
Termini de presentació
Per internet: del 26 d'abril al
13 de maig de 2022, ambdós inclosos.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat
Observacions
El tràmit telemàtic incorpora l'autorització per a la consulta de dades a altres administracions públiques de totes les persones de la família majors d'edat que convisquin al domicili. La persona sol·licitant es fa responsable d'informar a la resta de persones membres de la unitat familiar.
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 13-4-2022