Presentació d'al·legacions o sol·licitud de revisió de la resolució d'ajuts per a menjador escolar
Presentació d'al·legacions o sol·licitud de revisió de la resolució d'ajuts per a menjador escolar
per situació sobrevinguda
Al·legacions de la resolució de la sol·licitud d'ajut: quan es considera que la resolució no s'adequa a la situació socioeconòmica i familiar que la persona sol·licitant va exposar en la sol·licitud presentada dins el període inicial.
Considerem situació sobrevinguda com aquella que ha estat presentada dins del termini de la convocatòria, que ha estat valorada i baremada segons les bases reguladores i que durant l'exercici actual la situació familiar i/o econòmica ha canviat considerablement. És a dir, situacions que han sofert variacions significatives en la situació sociofamiliar i/o econòmica i, que aquesta situació de canvi, causa un impacte molt greu que dificulta garantir les necessitats bàsiques de la persona beneficiària.
Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit:
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador i que va presentar la sol.licitud d'ajut de menjador escolar 2024-2025.
Documentació que cal presentar
Acreditació de la situació sobrevinguda
Situació econòmica
Per justificar la situació econòmica, cal adjuntar necessàriament la documentació de cada un dels membres computables de la unitat familiar dels 12 mesos anteriors a la situació sobrevinguda presentada:
- Full de nòmina (original)
- Certificat de prestacions per desocupació del Servicio Público de Empleo (SEPE) (original)
- Certificat de l'INSS , en el cas de pensionistes (original)
- Certificat de prestacions de la Renda garantida de ciutadania (original)
Situació laboral
Per justificar la modificació en la situació laboral (baixa mèdica, fi de contracte) que afecti als ingressos de la unitat familiar, cal adjuntar:
- Certificat d'inscripció del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandant d'ocupació (original)
- Certificat de prestacions de l'Ingrés mínim vital (original)
En el cas que s'al·leguin canvis en la situació de la unitat familiar (naixement d'un nou fill/a, baixes per defunció, etc) que es puguin consultar a través del padró d'Habitants, no s'haurà d'acreditar documentalment.
En el cas que s'al·leguin altres circumstàncies, s'haurà d'acreditar documentalment, adjuntat al formulari telemàtic el document corresponent
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 11-11-2024 al 09-05-2025
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95
prestacionssocials@terrassa.cat
Observacions
Les sol·licitus d'ajuts de menjador les recollim l'Ajuntament i les adrecem al Consell Comarcal del Vallès Occidental per tal que facin la resolució: aprovacio o denegació.
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 11-11-2024