Presentació d'al·legacions a la resolució de la sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar
Presentació d'al·legacions a la resolució de la sol·licitud d'ajut per a menjador escolar quan es considera que la resolució no s'adequa a la situació socioeconòmica i familiar que la persona sol·licitant va exposar en la sol·licitud presentada, pels següents motius:
Situació sobrevinguda: situacions sociofamiliar i/o econòmica que han sofert variacions significatives respecte a les declarades en el seu moment a la sol·licitud de l'ajut presentada dins del termini de la convocatòria establert, que va ser valorada i baremada segons les bases reguladores i que durant l'exercici actual la situació familiar i/o econòmica ha canviat considerablement, i, que aquesta situació de canvi, causa un impacte molt greu que dificulta garantir les necessitats bàsiques de la persona beneficiària.
Altres situacions, que caldrà especificar a la sol·licitud.
La formalització de la sol·licitud es farà, per internet a través del formulari de la Seu Electrònica.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador i que en el període de fora de termini va presentar la sol.licitud d'ajut de menjador escolar 2020-21.
Documentació que cal presentar
Acreditació de la situació sobrevinguda:
Situació econòmica
- Full de nòmina de l'últim mes (original)
- Certificat de prestacions per desocupació del "Servicio Público de Empleo" (SEPE) (original)
- Certificat de l'INSS ,en el cas de pensionistes (original)
- Certificat de prestacions de la Renda garantida de ciutadania (original)
- Certificat de prestacions de l'Ingrés mínim vital (original)
Situació laboral
- Certificat d'inscripció del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandant d'ocupació (original)
- Contracte/s laboral/s (original)
En el cas que s'al·leguin altres circumstàncies, s'haurà d'acreditar documentalment, adjuntat al formulari telemàtic el document corresponent
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
Termini de presentació
Les al·legacions per situacions sobrevingudes i altres situacions: fins al 15 de gener de 2021.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat
Observacions
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 14-12-2020