Sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar fora de termini
Una vegada exhaurit el període ordinari de sol·licitud d'Ajut de menjador escolar, que va finalitzar el passat 19 de juny, s'obre el període de presentació d'Ajuts de menjador fora de termini.
Segons les Bases reguladores per a l'atorgament dels ajuts individuals de menjador pel curs 2020-21 es poden sol·licitar ajuts de menjador escolar durant tot el curs escolar, sempre que es compleixin els requisits.
Són ajuts econòmics que bonifiquen part del cost del servei de menjador escolar.
Es tenen en compte les condicions socioeconòmiques, geogràfiques i familiars de l'alumne/a, mitjançant un barem establert anualment pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.
La formalització de les sol·licituds es farà per internet a través del formulari de la Seu Electrònica durant tot el curs escolar.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador.
Documentació que cal presentar
A la sol·licitud s'ha de fer constar el codi identificador de l'alumne/a sol·licitant -IDALU-, assignat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat i que ha de facilitar el centre educatiu. Els alumnes de P3 no en disposen. Per la resta és una dada obligatòria.
- Conveni o sentència de divorci, en cas de pensió d'aliments. S'escanejarà la part que apliqui (només el full on surt la part econòmica que rep el/s fill/s). (original)
- Conveni o sentència de divorci, en cas de custodia compartida quan només autoritza un progenitor. S'escanejarà la part que apliqui (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
Termini de presentació
La presentació de sol·licituds podrà fer-se fins el 14 de maig de 2021, inclòs.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat
Observacions
El tràmit telemàtic incorpora l'autorització per a la consulta de dades a altres administracions públiques de totes les persones de la família majors d'edat que convisquin al domicili. La persona sol·licitant es fa responsable d'informar a la resta de persones membres de la unitat familiar.
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 22-9-2020