Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Aportació de documentació requerida en un expedient de sol·licitud d'ajuts per a menjador escolar


Les famílies que van presentar la sol·licitud d'un ajut de menjador escolar pel curs 2020-2021, i a les quals se'ls hi ha requerit l'aportació de documentació necessària per a resoldre incidències amb l'Agència Tributària (AEAT), hauran de presentar-la mitjançant aquest tràmit.

La formalització de la presentació de la documentació requerida es farà per internet a través del formulari de la Seu Electrònica durant un termini de dos mesos a comptar de de la data d'inici del curs escolar i fins el dia 14 de novembre de 2020.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador i que en el període ordinari ( del 28 de maig al 19 de juny del 2020 ) va presentar la sol.licitud d'ajut de menjador escolar 2020-21 i a qui li han requerit documentació per resoldre incidències amb l'AEAT.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta

Termini de presentació

Del 14-09-2020 al 14-11-2020

Servei responsable

Serveis Socials
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ServeisSocials@terrassa.cat

Observacions

Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.

Informació actualitzada el dia 24-9-2020

La meva carpeta