Aportació de documentació requerida en un procediment de Serveis Socials
Les famílies que van presentar a Serveis Socials:
i a les quals se'ls ha requerit l'aportació de documentació hauran de presentar-la mitjançant aquest tràmit.
Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit:
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica:  bequesmenjador@terrassa.cat (ajut per a menjador escolar)
Telèfon: 93 736 66 95, de dilluns a divendres de 09:30h a 14:00 hores
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les mares, pares, tutors/es o persones encarregades de la guarda i protecció d'infants, adolescents i joves residents legalment al municipi de Terrassa que hagin rebut un requeriment d'aportació de documentació addicional per a la tramitació de la seva sol·licitud.
Preu
Gestió gratuïta
Documentació que cal presentar
En cas de sol·licitud de d'ajuts per menjador escolar:
El model de l'imprès de Declaració responsable d'ingressos econòmics per a ajuts de menjador segons situació, està disponible mes avall a l'apartat d'impresos
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Impresos
Cliqueu sobre els impresos i es descarregaran a la carpeta de descàrrega del vostre ordinador.- 
				Declaració responsable d'ingressos econòmics unipersonal per a ajuts de menjador
				
				
					
						
						  	  
- 
				Declaració responsable d'ingressos econòmics de la unitat familiar per a ajuts de menjador
				
				
					
						
						  	  
Servei responsable
											
					
						Oficina de Prestacions Socials
					
					
					
						
							- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
						
					
					
Telèfon: 93 736 66 95
					
						
prestacionssocials@terrassa.cat
		      		
		    	
		    	
		    	
		    
Observacions
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 22-7-2025
 
    
    

 
	
	 
     
     
     
     
     
    