Aportació de documentació requerida en un procediment de Serveis Socials
Les famílies que van presentar a Serveis Socials:
i a les quals se'ls ha requerit l'aportació de documentació hauran de presentar-la mitjançant aquest tràmit.
Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit:
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat (ajut per a menjador escolar)
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Les mares, pares, tutors/es o persones encarregades de la guarda i protecció d'infants, adolescents i joves residents legalment al municipi de Terrassa que hagin rebut un requeriment d'aportació de documentació addicional per a la tramitació de la seva sol·licitud.
Documentació que cal presentar
En cas de sol·licitud d'ajut per a menjador escolar s'haurà/n d'aportar el document o documents concret/s que es sol·liciti/n en el requeriment
El model de l'imprès de Declaració responsable d'ingressos econòmics per a ajuts de menjador segons situació, està disponible mes avall a l'apartat d'impresos
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 29-10-2024 al 30-06-2025
Impresos
- Declaració responsable d'ingressos econòmics unipersonal per a ajuts de menjador
- Declaració responsable d'ingressos econòmics de la unitat familiar per a ajuts de menjador
Servei responsable
Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95
prestacionssocials@terrassa.cat
Observacions
Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.
Informació actualitzada el dia 29-10-2024