Proposta d'alta, canvi o baixa de membres dels Consells Municipals Sectorials
Els consells municipals sectorials són òrgans que tenen la finalitat de promoure i canalitzar la participació de les entitats i de la ciutadania en els diferents sectors de la vida local en què l'Ajuntament té competència, de manera que hi hagi una major responsabilitat de la ciutadania en els afers públics de la ciutat.
Cada consell municipal sectorial té un reglament que estableix la seva composició, el seu funcionament i la seva organització.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
En aquest cas en el formulari ha de constar l'entitat com a sol·licitant i la persona autoritzada com a representant.
La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Poden realitzar aquest tràmit les entitats i els col·lectius determinats en la composició de cadascú dels consells. La composició es pot consultar en el reglament de cadascú dels consells .
Servei responsable
Servei de Qualitat Democràtica
Ps del Vapor Gran, 39 BA-L18 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000 (ext. 4967)
qualitatdemocratica@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 1-10-2019