Participació en processos de mobilitat interadministrativa per a la provisió de llocs de treball
Sol·licitud per a participar en processos de mobilitat interadministrativa per a la provisió de llocs treball de l'Ajuntament de Terrassa.
- Mobilitat interadministrativa Arxiver/a del Servei de Gestió Documental Arxius i Registre. (Codi convocatòria M_Inter_ARXIVER/A)- Guia d'ús del portal de selecció CONVOCA
Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases (*).
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública.
Documentació que cal presentar
- Certificat que acrediti la condició de personal funcionari de carrera del subgrup de classificació A1 a qualsevol administració pública i que s'està en situació de servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, possibiliti participar a la convocatòria. (còpia)
- Currículum vitae. (còpia)
- Titulació acadèmica requerida (còpia)
- Certificat oficial que acrediti estar en possessió del nivell de català requerit, o superior, d'acord amb el Decret 161/2002, d'11 de juny (còpia)
- Documentació acreditativa dels mèrits al·legats. (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Convocatòria M_Inter_ARXIVER/A: del 10 al 29 d'abril de 2024, ambdós inclosos.
Impresos
Servei responsable
Organització i Gestió de Persones
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 28-5-2024