Aportació de documentació en processos de selecció i contractació de personal
Aquest tràmit permet:
- respondre a un requeriment d'esmena d'un procediment de selecció i contractació de personal iniciat anteriorment, o bé
- la presentació de documentació prevista en processos de concurs-oposició, un cop superada la fase d'oposició.
Termini de presentació d'esmenes/ d'al·legacions a convocatòries obertes
Concurs oposició lliure per a cobrir dues places d'inspector/a de la Policia Municipal de Terrasa (Codi Conv: INSPEC/2025): termini presentació d'esmenes del dia 29 de setembre al 10 d'octubre de 2025, ambdós inclosos.
Termini de presentació del projecte a convocatòries obertes
La presentació del projecte de gestió del procés selectiu per a cobrir dues places d'Inspector/a de la Policia Municipal serà del 29 de setembre al 13 d'octubre de 2025, ambdós inclosos.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona interessada o la persona que la representi legalment.
Preu
Gestió gratuïta
Documentació que cal presentar
Processos selectius en periode d'esmenes:
- Titulació acadèmica requerida (còpia)
- Certificat del nivell de català requerit (còpia)
- Carnet de conduir de les classes A2 i B vigents, sense la limitació que comporta el codi 78 per a la conducció exclusiva de vehicles automàtics. (còpia)
- Certificat d'antecedents penals (només en el cas de no autoritzar la consulta al Registre Central de Penats del Ministeri de Justícia) (còpia)
- Documentació acreditativa de l'exempció del pagament de la taxa d'acord amb el que estableix l'article 6.9 de l'Ordenança fiscal Número 3.01 (còpia)
Per acreditar l'exempció de la taxa per estar en situació d'atur
- Certificat d'inscripció del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) (document DARDO), i (còpia)
- Informe de vida laboral (còpia)
(En el cas de les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola (segons allò establert a les bases reguladores del procés selectiu)
- Documentació acreditativa del coneixement de la llengua castellana (còpia)
A més en el procés de Borsa de treball de Mestres i Educadors/es, per a les Escoles d'Educació Especial del Servei d'Educació de l'Ajuntament de Terrassa i procés de Borsa de treball de persones tècniques superiors de comunicació i premsa i tècniques mig especialistes de comunicació:
- Relació de mèrits per a ser valorats pel tribunal qualificador en un procés selectiu (als processos selectius que és document requerit a les bases reguladores) (còpia)
Projecte de gestió procés Inspector/a de la Policia Municipal de Terrassa:
- Projecte de gestió (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases.
Impresos
-
Relació de mèrits per a ser valorats en un fase de concurs
-
Relació de mèrits per a ser valorats pel tribunal qualificador en un procés selectiu de la OPO 2020 - 2023
-
Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Organització i Gestió de Persones
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 26-9-2025