Aportació dels mèrits d'experiència laboral pel concurs-oposició de funcionari interí, subgrup APG
Sol·licitud de presentació de l'experiència meritada fins a la data de 31 de desembre de 2023 en els processos selectius d'estabilització de l'Ajuntament de Terrassa.
Convocatòria estabilització funcionaris APG: presentació de sol·licituds del 5 a l'11 de febrer de 2024, ambdós inclosos.
Més informació de Convocatòries obertes i les respectives bases.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
.Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona que reuneixi els requisits recollits en les bases de la convocatòria corresponent.
Documentació que cal presentar
Documentació acreditativa dels mèrits al·legats a la relació de mèrits:
- Certificat de l'òrgan competent, per acreditar l'experiència professional en l'àmbit públic. (còpia)
Indicar l'escala, subescala, categoria professional i grup de classificació, la data d'inici i la fi de la relació laboral, jornada desenvolupada i breu descripció de les funcions.
- Certificat de l'òrgan competent per acreditar la resta de mèrits (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Del 05-02-2024 al 11-02-2024
Impresos
Servei responsable
Organització i Gestió de Persones
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 31-1-2024