Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Participació en convocatòries de funcionari habilitat nacional mitjançant lliure designació


Sol·licitud per a participar en una convocatòria de Funcionari Habilitat Nacional de l'Ajuntament de Terrassa.

- Convocatòria lloc Funcionari Habilitat Nacional Interventor/a (Codi convocatòria Interventor/a_LLD)


Consulteu les Convocatòries obertes i les respectives bases.

El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

.

Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació

Qui el pot demanar?

Funcionari/a d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, Subescala Intervenció, categoria superior.

Documentació que cal presentar

(La situació administrativa ha d'incloure el seu destí, així com les característiques del lloc que vinguessin desenvolupant i el nivell del mateix)

(En el currículum vitae hi ha de constar els títols acadèmics, anys de servei, llocs de treball desenvolupats a les Administracions Públiques, estudis i cursos realitzats)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Termini de presentació

El termini de presentació de instàncies és del 4 al 24 de juliol de 2023, ambdós inclosos.

Servei responsable

Organització i Gestió de Persones
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat

La meva carpeta ciutadana