Participació en la convocatòria de places del subgrup APG de l'Ajuntament de Terrassa
Participació en els processos selectius de places del subgrup APG d'acord amb les ofertes públiques d'ocupació dels anys 2020-2023 de l'Ajuntament de Terrassa.
Processos selectius i codis de places de:Més informació de Convocatòries obertes i les respectives bases.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Totes les persones aspirants que vulguin fer ús d'aquest tràmit d'al·legacions hauran d'incorporar el formulari en full de càlcul que s'ha definit com a model obligatori, que s'adjunta, a efectes d'allò disposat a l'article 66.6 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les al·legacions a les valoracions provisionals de les persones aspirants que no es facin a través del tràmit específic i/o no incorporin el formulari en full de càlcul que s'ha definit com a model obligatori, es tindràn per no formulades.
Documentació que cal presentar
Per acreditar l'exempció de la taxa per estar en situació d'atur:
- Relació de mèrits per a ser valorats en la fase de concurs (original i còpia)
- Documentació acreditativa , oficial, que acrediti estar en possessió del nivell de català requerit o superior. (original i còpia)
- Documentació acreditativa de l'exempció del pagament de la taxa. (original i còpia)
-
Documentació acreditativa oficial, que acrediti el coneixement de llengua castellana, segons s'indica a les bases.
(original i còpia) - Documentació acreditativa dels mèrits de formació al·legats (original i còpia)
- Titulació acadèmica que se sol·licita com a requisit d'accés o el resguard d'haver abonat els drets per la seva expedició. (original i còpia)
- Informe de vida laboral (original i còpia)
- Informe de vida laboral per valorar l'experiència. (original i còpia)
- Currículum vitae, degudament actualitzat i datat. (original i còpia)
- Certificat d'empresa (original i còpia)
- Contracte de treball per acreditar l'experiència professional en l'àmbit provat, o bé (original i còpia)
- Certificat d'inscripció del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) (document DARDO), i (original i còpia)
- Certificat de l'òrgan competent, per acreditar l'experiència professional en l'àmbit públic. (original i còpia)
- Certificat /s o contracte/s que acreditin l'experiència professional. (original i còpia)
- Certificat de l'òrgan competent per acreditar la resta de mèrits (original i còpia)
En el cas que les persones aspirants no tinguin la nacionalitat espanyola:
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Termini de presentació
Termini de presentació d'al·legacions:comproveu el termini publicat per cada procés.
Impresos
Servei responsable
Organització i Gestió de Persones
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
selecciorrhh@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 15-10-2024