Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud d'ocupació de la via pública per a la realització d'activitats

Pas 1 de 2: Entrada de dades

En aquest pas cal entrar les dades de la persona sol·licitant i omplir la informació relativa a allò que es demana.

Instruccions de tramitació

Entrada de dades:

  • Empleneu les vostres dades personals i la resta de dades específiques del formulari.
  • A la part inferior de la pantalla, disposeu d'una relació dels documents requerits per aquest tràmit. Afegiu-los si els teniu en format digital.
  • Premeu el botó "Continuar".

Accedireu a la pantalla de repàs de les dades del tràmit, si cal podeu modificar-les. Si les dades són correctes premeu "Confirmar".

En la pàgina final trobareu un document electrònic original en format PDF.
Aquest document és el comprovant, signat per l'Ajuntament, conforme la vostra sol·licitud, comunicació o queixa ha estat rebuda per l'Ajuntament.

Tancar instruccions

Sol·licitant

Introduïu les dades de la persona, entitat o empresa titular de la sol·licitud



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)

Representant

Introduïu les vostres dades identificatives en cas que actueu en nom d'una altra persona, empresa o entitat



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)



Dades de contacte

Introduïu les dades necessàries a efectes de comunicació


















Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333

Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333
Adreça de correu electrònic.
Exemple: seuelectronica@terrassa.cat

Notificació electrònica

 Vull rebre notificació electrònica de tots els actes d'aquest procediment en aplicació del què disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. A tal efecte, facilito en la present sol·licitud, el correu electrònic i el telèfon mòbil (on rebreu per SMS un numero PIN que us permetrà accedir al document. Consulteu informació sobre la notificació electrònica a l'apartat d'ajuda)

* Dades obligatòries ( ** dades obligatòries només en cas de persona física)
És obligatori fer constar un número de telèfon, fix o mòbil.


Sol·licito:

Permís per a la ocupació de la via pública amb motiu de la realització d'activitats detallades a continuació:


Dia i horari previst
(Ex.: 01/12/2004)
(Ex.: 01/12/2004)


(max. 200 caràcters)
 

Informació addicional

  • A efectes de publicitar les activitats demanades, us informem que l'acció de sol·licitar la realització d'una activitat a la via pública està subjecte a tramitació, pel que pot estar sotmesa a canvis fins a la seva possible autorització.

  • * Dades obligatòries

    Afegir documents

    Adjunteu, en format electrònic (tamany màxim 30 MB), els documents necessaris per a la tramitació.
    En vermell hi ha assenyalats els documents imprescindibles per a la tramitació.

    Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer. El servei responsable es reserva el dret a requerir l'original dels documents aportats en la present sol.licitud.

     »   Formulari per activitats a la via pública. *
    » Seleccioneu el fitxer
     »   Declaració responsable de sol·licitud d'ocupació de la via pública. *
    » Seleccioneu el fitxer
    En cas d'actuacions amb pirotècnia, els grups de foc hauran de presentar l'Assegurança de Responsabilitat Civil que cobreixi els actes de foc a més de tota la documentació que el Servei de Protecció Civil requereixi.
     »   Assegurança de Responsabilitat Civil dels grups de foc.
    » Seleccioneu el fitxer
    En el cas que l'activitat a desenvolupar sigui una fira d'entitats, mercats d'artesania o similars s'ha de presenar:
     »   Llistat de paradistes.
    » Seleccioneu el fitxer
    En cas de celebracions itinerants com curses esportives, curses ciclistes, activitats itinerants i activitats itinerants amb pirotècnia, s'ha de presentar:
     »   Plànol amb el recorregut previs.
    » Seleccioneu el fitxer

    Documentació que cal que l'entitat disposi

  • NIF de l'entitat
  • Assegurança de Responsabilitat Civil que cobreixi l'esdeveniment.
  • En cas que el document que heu de presentar no consti en l'apartat anterior, incorporeu-lo a través de la següent opció:

    Altres documents per a la tramitació
     »  Descripció breu  
    » Tipus de document
    » Seleccioneu el fitxer

    Els tipus de fitxers acceptats son: pdf, odt, doc, docx, rtf, txt, ods, xls, xlsx, jpg, tif, mpg, avi, dwg, gml
    NO s'accepten documents pdf de tipus Cartera PDF
    .

     
    La meva carpeta ciutadana