Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Actes a la via pública


Autorització d'actes a la via pública de caire cultural, esportiu, de lleure, o actes de tipus social com lectura de manifestos, concentracions de vehicles antics, instal·lació de taules informatives sobre les activitats de les entitats sense ànim de lucre.

Queden excloses d'aquest tràmit les parades de venda no sedentària per a festivitats tradicionals, per a mercats ocasionals i mercats periòdics, els quioscos, les fires d'atraccions, els circs... gestions que disposen de formularis específics. Consulteu els tràmits relacionats a la columna de la dreta.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Associacions, entitats, i col·lectius registrats al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de Terrassa (RMEAC) o d'altres registres d'àmbit supramunicipal.
Les entitats registrades al RMEAC que hagin fet canvis de junta i de persones i que no ho hagin comunicat al servei gestor hauran d'acreditar als seus nous representants.

Les persones representants de les entitats no registrades a l'RMEAC, així com les empreses mercantils, també hauran d'acreditar la seva representació.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Els tipus d'actes que es poden demanar en aquesta sol·licitud són gratuïts. Poden estar subjectes a dipòsit de fiança.

Compromís en el termini de resolució

1 setmana

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Via Pública
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
via.publica@terrassa.cat

Observacions

Es pot demanar qualsevol altra documentació si l'acte en qüestió ho requereix.
Per part de l'òrgan competent per resoldre, i en casos particulars, es pot demanar una fiança en previsió del compliment de la respectiva ordenança municipal.

Informació actualitzada el dia 29-10-2015

La meva carpeta