Actes a la via pública
Autorització d'actes a la via pública de caire cultural, esportiu, de lleure, o actes de tipus social i taules informatives sobre les activitats de les entitats sense ànim de lucre.
Queden excloses d'aquest tràmit les parades de venda no sedentària per a festivitats tradicionals, per a mercats ocasionals i mercats periòdics, els quioscos, les fires d'atraccions, els circs... gestions que disposen de formularis específics. Consulteu els tràmits relacionats a la columna de la dreta.
En el cas de les concentracions i/o manifestacions s'han de sol·licitar al Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya. Per més informació cal adreçar-se a:
Web de la Generalitat de Catalunya- Departament d'Interior
Comunicar una concentració o manifestació- Departament d'Interior
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Associacions, entitats, i col·lectius registrats al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de Terrassa (RMEAC) o d'altres registres d'àmbit supramunicipal.
Les entitats registrades al RMEAC que hagin fet canvis de junta i de persones i que no ho hagin comunicat al servei gestor hauran d'acreditar als seus nous representants.
Les persones representants de les entitats no registrades a l'RMEAC, així com les empreses mercantils, també hauran d'acreditar la seva representació.
Documentació que cal presentar
- Assegurança de Responsabilitat Civil dels organitzadors i grups participants si es fa actuació de foc i pirotècnia, activitats amb vehicles motoritzats o instal·lació puntual d'una atracció mecànica com a part de l'activitat a realitzar. (original)
- Documentació acreditativa del Registre de l'entitat sol·licitant, en el cas que sigui d'àmbit superior al municipal (original)
- Poders notarials , en el cas d'empreses mercantils (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Alguns actes a la via pública poden estar subjectes al pagament d'una taxa i al dipòsit d'una fiança que haurà de ser pagada mitjançant el tràmit Pagament de la taxa per a la realització d'activitats a la via pública una vegada obtinguda l'autorització per a la realització de l'activitat.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit o Bizum.
Compromís en el termini de resolució
1 setmana
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Via Pública
Ca de la Mare de Déu del Mar, 49 BA (08222 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
via.publica@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 6-7-2022