Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Subvencions per a projectes, activitats o serveis


Subvencions destinades al foment de projectes, activitats i serveis d'utilitat pública i interès social, dins del terme municipal de Terrassa, per l'any 2018, que complementin la competència municipal, responguin a necessitats socials o fomentin els interessos generals del municipi.

  • Informació general sobre subvencions municipals
  • Fitxes de les línies específiques , segons àmbit del projecte.

  • "El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
    La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).

    En el cas de subvencions per un import superior a 60.000 euros NO es podrà utilitzar el sistema idCAT mòbil."

    Més informació


    Com es pot tramitar

    Per Internet
    El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
    Presencialment

    Qui el pot demanar?

    Toles les persones físiques o jurídiques que realitzin activitats d'utilitat pública o d'interès social, i que promoguin la consecució de fins públics atribuïts a la competència local.

  • En el cas de persones jurídiques la sol·licitud haurà d'anar signada pel president o la presidenta de l'entitat sol·licitant o per la persona que actuiï en representació legal.

  • En el cas de les persones físiques, per la persona sol·licitant.
  • Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta

    Termini de presentació

    Del 28-03-2018 al 04-05-2018

    Compromís en el termini de resolució

    Es recull a les bases aprovades per a cada convocatòria.

    La realització de les comunicacions i notificacions, previstes en aquesta convocatòria, es realitzaran de forma telemàtica per correu electrònic o per SMS. A tal efecte es farà constar en la sol·licitud el correu electrònic i el número de telèfon mòbil . Sense perjudici del que recull l'art. 16 de les bases pel que fa a la publicació a la Seu Electrònica de l'atorgament de les subvencions.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    2 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    Servei responsable

    Servei de Qualitat Democràtica
    Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    qualitatdemocratica@terrassa.cat

    Observacions

    Informació de les oficines i serveis municipals , segons àmbit del projecte

    Notificació d'atorgament de la subvenció
    D'acord amb l'article 15 de les bases de subvencions i en compliment dels articles 10 i 11 de la Llei 29/2010 d'impuls dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya, i l'article 20.8.a) de la Llei General de Subvencions en la nova redacció donada per la Llei 15/2014 de Racionalització del sector Públic i altres Mesures de Reforma Administrativa, les resolucions d'atorgament de les subvencions es publicaran a la Seu Electrònica de l'Ajuntament i a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

    Aquesta publicació tindrà caràcter de notificació, i a aquest efecte, es comunicarà als beneficiaris a través de mitjans electrònics.

    Per altres notificacions sobre aquest procediment
    (Llei 39/2015, art. 14.2 i art 41 - Consultar a Normativa relacionada)

  • Les persones jurídiques i entitats sense personalitat jurídica seran notificades electrònicament. A tal efecte han de fer constar a la sol·licitud el correu electrònic i el telèfon mòbil.

  • Les persones físiques sol·licitants, per optar a la notificació electrònica, han de marcar expressament l'opció a la sol·licitud, i fer constar el correu electrònic i el telèfon mòbil.
  • Informeu-vos sobre l'ús de certificats a la Seu.

    Termini per a la presentació de les justificacions
    Les justificacions es presentaran en el termini de dos mesos des de la finalització de l'activitat o el programa subvencionat, i com a data màxima el 28 de febrer de 2019.

    Informació actualitzada el dia 2-5-2018

    La meva carpeta