Subvencions per a projectes, activitats o serveis 2021
Subvencions destinades al foment de projectes, activitats i serveis d'utilitat pública i interès social, dins del terme municipal de Terrassa que complementin la competència municipal, responguin a necessitats socials o fomentin els interessos generals del municipi.
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).
En cas que la vostra entitat sigui la primera vegada que sol·licita subvenció o hagi canviat el número de compte corrent des de l'anterior sol·licitud, haureu de comunicar el nou número a través del següent formulari Comunicació de número de compte corrent
Més informació
- » Guia de les Subvencions generals 2021
- » Passos a seguir per a descarregar la Memòria(disponible a l'apartat d'impresos)
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Toles les persones físiques o jurídiques que realitzin activitats d'utilitat pública o d'interès social, i que promoguin la consecució de fins públics atribuïts a la competència local.
Documentació que cal presentar
- Memòria explicativa del projecte (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
Termini de presentació
Del 14-01-2021 al 10-02-2021
Compromís en el termini de resolució
Es recull a les bases aprovades per a cada convocatòria
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
-
Memòria del projecte per a subvencions
-
Autorització de representació legal - subvencions municipals -
Servei responsable
Servei de Qualitat Democràtica
Ps del Vapor Gran, 39 BA-L18 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000 (ext. 4967)
qualitatdemocratica@terrassa.cat
Observacions
Informació de les oficines i serveis municipals , segons àmbit del projecte
Notificació d'atorgament de la subvenció
D'acord amb l'article 15 de les bases de subvencions i en compliment dels articles 10 i 11 de la Llei 29/2010 d'impuls dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya, i l'article 20.8.a) de la Llei General de Subvencions en la nova redacció donada per la Llei 15/2014 de Racionalització del sector Públic i altres Mesures de Reforma Administrativa, les resolucions d'atorgament de les subvencions es publicaran a la Seu Electrònica de l'Ajuntament i a la Base de Dades Nacional de Subvencions.
Aquesta publicació tindrà caràcter de notificació, i a aquest efecte, es comunicarà als beneficiaris a través de mitjans electrònics.
Per altres notificacions sobre aquest procediment
La realització de les comunicacions i notificacions, previstes en aquesta convocatòria, es realitzaran de forma telemàtica per correu electrònic o per SMS. A tal efecte es farà constar en la sol·licitud el correu electrònic i el número de telèfon mòbil. (Llei 39/2015, art. 14.2 i art 41 - Consultar a Normativa relacionada)
Informeu-vos sobre l'ús de certificats a la Seu.
Termini per a la presentació de les justificacions
Les justificacions es presentaran en el termini de dos mesos des de la finalització de l'activitat o el programa subvencionat, i com a data màxima el 28 de febrer de 2022.
Informació actualitzada el dia 14-1-2021