Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Subvencions per a projectes, activitats o serveis

Subvencions per a projectes, activitats o serveis


Subvencions destinades al foment de projectes, activitats i serveis d'utilitat pública i interès social, dins del terme municipal de Terrassa, que complementin la competència municipal, responguin a necessitats socials o fomentin els interessos generals del municipi, dins dels àmbits de / d':

  1. Alcaldia
  2. Estructura Territorial
  3. Medi Ambient
  4. Universitats
  5. Cultura
  6. Esports
  7. Joventut i Lleure Infantil
  8. Polítiques de Gènere
  9. Serveis Socials
  10. Salut i Comunitat
  11. Ciutadania
  12. Promoció de la Gent Gran
  13. Solidaritat i Cooperació Internacional
  14. Comerç
  15. LGTBIQ
  16. Capacitats diverses i accessibilitat
  17. Qualitat democràtica
  18. Educació
  19. Emprenedoria i Economia Social

Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Cultura - Ca de la Font Vella, 28 ( 08221 Terrassa)
Esports - Ca de la Font Vella, 28 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)
Servei d'Educació - Ca de la Rasa, 24 ( 08221 Terrassa)
Via Pública - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Les entitats inscrites en el RMEAC (Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes) i equips de treball o col·lectius sense finalitat de lucre, que compleixin els requisits recollits a les bases.

Documentació que cal presentar

  • Imprès de sol·licitud o formulari de la web si ho feu a través de la xarxa (original)
  • Declaració d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, en el cas de la tramitació presencial (original)
  • Memòria del projecte (original)
  • Documentació acreditativa que justifiqui els requisits específics que puguin ser exigits (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Termini de presentació

Del 23-02-2016 al 23-03-2016

Compromís en el termini de resolució

Es recull a les bases aprovades per a cada convocatòria.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Sol·licitud de subvenció ( per a la tramitació presencial )
  • Declaració de subvencions obtingudes i d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social ( per a la tramitació presencial )
  • Guió de la memòria del projecte per a subvencions

Servei responsable

Servei de Qualitat Democràtica
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
qualitatdemocratica@terrassa.cat

Observacions

Les justificacions es presentaran en el termini màxim de dos mesos, després d'haver-se efectuat l'activitat o el programa subvencionat, i com a data màxima el 28 de febrer de 2017.

Informació actualitzada el dia 23-2-2016

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)