Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació de factures


En aplicació de la Llei 25/2013, de 27 de desembre els proveïdors de l'Ajuntament de Terrassa i de les empreses municipals han de presentar les seves factures en format electrònic. El format a utilitzar és el format facturae. Amb la utilització d'aquest format, l'emissor de la factura s'estalvia les tasques d'impressió i enviament, i el receptor les tasques d'entrada manual de la informació de la factura als seus sistemes. Les factures en format facturae es poden presentar des de l'apartat "Com es pot tramitar" d'aquesta pàgina o bé a través del Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe) de l'Administració de l'Estat.

Podeu consultar informació sobre la factura electrònica a la pàgina de l'efact, o a la página web del Govern d'Espanya, de com generar-la i poder presentar-la a l'Ajuntament o a les empreses municipals . En cas de dubtes sobre la presentació de factures podeu adreçar-vos al servei d'atenció telefònica 010. Si el que necessiteu és assessorament sobre com generar factures electròniques en format facturae podeu sol·licitar una cita a l'Oficina d'Atenció a l'Empresa

Des de la pàgina web de facturació electrònica del Govern d'Espanya podeu validar que el format de la factura sigui correcte.

El termini de pagament de les factures és l'establert als articles 216.4, 222 i 235 del Text Refós de la llei de Contractes del Sector Públic.

Les factures han de portar informació codificada (codis DIR3) dels òrgans administratius als què van dirigides (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora). Aquests codis varien en funció de l'àrea, el servei o l'empresa amb qui heu fet la contractació. En el següent enllaç disposeu de tots els codis de l'Ajuntament de Terrassa i les empreses municipals:

Codis DIR3 de l'Ajuntament de Terrassa.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Empreses i professionals que prestin el seus serveis a l'Ajuntament de Terrassa o a les empreses municipals.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Servei responsable

Serveis Econòmics
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Informació actualitzada el dia 5-11-2024

La meva carpeta ciutadana