SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 6.1, 6.2 i 6.3
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Rm de Francesc Macià, 189 (08226 Terrassa)
Coordenades 41.577175782, 2.0249598113
Demaneu cita prèvia a aquesta oficina
Com contactar
Correu electrònic:
serveissocials6@terrassa.cat
Pàgina web:
SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 6.1, 6.2 i 6.3
Telèfon: | 937 397 418 |
Horaris
Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 9 a 14.30 h i divendres de 9 a 14 h i dilluns i dimecres de15.30 a 18.45 h.
Observacions / Més informació
Atenció social als barris: Can Tusell, Ègara, Sant Llorenç, Les Arenes-La Grípia-Can Montllor i Sant Pere Nord.
Tancat de l'1 al 31 d'agost de 2024, durant aquest període només hi ha un Equip de guàrdia, ubicat al Carrer Unió, 36. El seu horari d'atenció és de 9.00 a 14.00 h., telèfon 937 885 065, correuelectrònic serveissocials@terrassa.cat. només s'atenen casos d'urgència que no puguin esperar al 2 de setembre.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina